|
Master vs NAD T787 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2012 kl. 18:33 |
Hej Recorder
jeg spiller i øjeblikket med Nad M15HD & M25 ville det være et stor skridt ned af bakke at gå over til NAD t787, jeg mangler HDMI 1.4 og 2 monitor udgange i mit nuværende setup håber i kan hjælpe mvh
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke købe et af NADs opgraderingsmoduler?
Se nederst på denne side: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/andet-tilbehor/ MVH |
|
![]() |
|
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
jo det er også en mulighed
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
Jeg genopliver lige denne tråd
Jeg kan købe NAD M15HD/M25 brugt til en fornuftig pris Hvordan vil filmlyden blive bedre end med en NAD T787? Ren HD-filmlyd, ikke musik |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Nu kender jeg hverken dig eller dine præferencer og standarder.. Du vil umiddelbart kunne høre en lille bitte forskel, om du så mener Master vinder på placebo kan jeg ikke udtale mig om.. Men hvorfor køber du ikke bare et MDC modul? Det er noget af det bedste ved NAD...
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |