|
Matche lydkort med forst?. Kliklyde |
Besvar |
Forfatter | |
isaac
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-April-2018 kl. 13:35 |
Hej jeg har en int. stereoforstærker koblet til mit Creative lydkort på pcen. Men min forstærker klikker konstant hver gang der skiftes opløsning/khz eller hvad det hedder. Den kan afspille forskellige bitrates uden at relæet slår til, men skifter jeg mellem flac og 44,1Khz til 96Khz osv så slår relæet til. Det er til at blive sindssyg af. Jeg har optisk ud fra lydkort og ind til forstærkeren. Jeg mindes at usb til usb ikke gjorde det da man kan fastsætte opløsning på usbdriveren til min forstærker i Win10. Men optisk er en værre drillepind hvad angår klik på relæet internt i forstærkeren.
Er der en bestemt løsning der gør at den aldrig slår frem og tilbage? Jeg tænkte at matche 44,1Khz i lydkortes indstillinger men det hjælper kun en del, den slår stadigvæk alt for meget frem og tilbage, modsat usb til usb der ikke gør det samme trick.
Hvad kan jeg gøre for at den optiske spdif forbindelse ikke konstant slår til og fra i relæet?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |