recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Materiale til demo af HD-TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMateriale til demo af HD-TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Emne: Materiale til demo af HD-TV
    Sendt: 06-December-2006 kl. 19:00

Kender i til klasse downloads som jeg kan afspille på mit TV for at se det fulde potentiale?

Jeg er bekendt med microsofts HD-side, men de downloads er både lige korte nok men ser stadig også ud til at lide lidt under komprimering?

Til top
mikto Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-November-2006
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2006 kl. 01:28
Nu ved jeg ikke, hvad du mener med klasse, men jeg vil mene, det her har et vist potentiale!

Jeg har desværre ikke set noget af det selv, for min computer kører på kul, og kan ikke rigtig trække det :(
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2006 kl. 22:54
Ser lovende ud, men kan ikke lide bittorrent. Andre forslag?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2006 kl. 23:28

Hvorfor kan du ikke lide bittorrent ?

Det svarer til at sige man ikke kan lide ethernet eller adsl

Bittorent er en fuld legal fildelingsteknologi der minimerer påvirkningen på server og dennes båndbreddde, og maksimerer klienters båndbredde.

Der er intet odiøst ved selve teknologien - kun ved den måde nogen benytter en glimrende teknologi til at dele ulovligt materiale. Men bittorentteknologien i sig selv har ikke noget med det at gøre.

Det er en glimrende teknologi der bruges til meget andet end ulovlige downloads. Mange spil, eks. world of warcraft, benytter denne teknologi til download af opdateringer.

Der er absolut intet useriøst, odiøst, ulovligt, risikabelt eller andet ved http://www.mariposahd.tv/ eller at de giver mulighed for download med bittorent teknologi - det maksimerer blot downloaderers mulighed for at hente de store filer, samtidig med at det minimerer belastningen på mariposahd's server hvor hovedfilen ligger.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2006 kl. 14:47
Efter at filmselskaber faktisk har modarbejdet teknologien bag Bittorrent har de jo nu ændret mening. Fire filmselskaber har indgået licenseringsaftaler med Bittorrent om distribution af deres titler, hvilket øger Bittorrents titelsamling med yderligere 1600 film. Det er f. eks.  Warner Bros.

Bittorent er da kommet for at blive, det skal man da have og udnytte når man kan. (ja, ja, ja  :) )

Spørgsmålet er om det lige skal være bittorrent man bruger som klient, der er der også andre så som utorrent og flere.  Man skal have noget man kan styre, d.v.s.  noget man kan bestemme hastigheden på, så det kan køre lavt i baggrunden hvis man har brug for det.

Så lige et klip fra den omtalte side i HD, det var ok. Men det ka jeg da osse!!  Billigt skidt at se på

Nå, det her er jo alvor, det fylder da lidt rigeligt den slags.

Ken

Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2006 kl. 08:57
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu