|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
![]() Sendt: 06-December-2006 kl. 19:00 |
Kender i til klasse downloads som jeg kan afspille på mit TV for at se det fulde potentiale?
Jeg er bekendt med microsofts HD-side, men de downloads er både lige korte nok men ser stadig også ud til at lide lidt under komprimering? |
|
![]() |
|
mikto ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Nu ved jeg ikke, hvad du mener med klasse, men jeg vil mene, det her har et vist potentiale!
Jeg har desværre ikke set noget af det selv, for min computer kører på kul, og kan ikke rigtig trække det :( |
|
![]() |
|
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Ser lovende ud, men kan ikke lide bittorrent. Andre forslag?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Hvorfor kan du ikke lide bittorrent ? Det svarer til at sige man ikke kan lide ethernet eller adsl Bittorent er en fuld legal fildelingsteknologi der minimerer påvirkningen på server og dennes båndbreddde, og maksimerer klienters båndbredde. Der er intet odiøst ved selve teknologien - kun ved den måde nogen benytter en glimrende teknologi til at dele ulovligt materiale. Men bittorentteknologien i sig selv har ikke noget med det at gøre. Det er en glimrende teknologi der bruges til meget andet end ulovlige downloads. Mange spil, eks. world of warcraft, benytter denne teknologi til download af opdateringer. Der er absolut intet useriøst, odiøst, ulovligt, risikabelt eller andet ved http://www.mariposahd.tv/ eller at de giver mulighed for download med bittorent teknologi - det maksimerer blot downloaderers mulighed for at hente de store filer, samtidig med at det minimerer belastningen på mariposahd's server hvor hovedfilen ligger.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Efter at filmselskaber faktisk har modarbejdet teknologien bag Bittorrent har de jo nu ændret mening. Fire filmselskaber har indgået licenseringsaftaler med Bittorrent om
distribution af deres titler, hvilket øger Bittorrents titelsamling med
yderligere 1600 film. Det er f. eks. Warner Bros.
Bittorent er da kommet for at blive, det skal man da have og udnytte når man kan. (ja, ja, ja :) ) Spørgsmålet er om det lige skal være bittorrent man bruger som klient, der er der også andre så som utorrent og flere. Man skal have noget man kan styre, d.v.s. noget man kan bestemme hastigheden på, så det kan køre lavt i baggrunden hvis man har brug for det. Så lige et klip fra den omtalte side i HD, det var ok. Men det ka jeg da osse!! Billigt skidt at se på ![]() Nå, det her er jo alvor, det fylder da lidt rigeligt den slags. Ken |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/ Lidt HD clip i H.264 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |