|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Henrik_B ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() Sendt: 03-Februar-2005 kl. 16:34 |
|
Er der nogle som kender til dette produkt, jeg så en demo af det på computer messen, men nu er det i handel: http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=45 00&menu=dvd
|
||
/Henrik
|
||
![]() |
||
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
|
Det ser ret spændende ud - det kan vel erstatte MCE...
|
||
![]() |
||
Henrik ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
zink_brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 301 |
![]() |
|
Fuck det ser dyrt ud...... Har aldrig set en federe demo.... |
||
DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene |
||
![]() |
||
Henrik_B ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
|
Den virkede helt fint, lige sådan noget jeg har ledt efetr, derfor købt jeg også Kiss DP-558, men den røg retur. Programmet + kort + fjernbetjening koster 1995. Jep det er rigtig, at de er med på Bedre bolig messe, |
||
/Henrik
|
||
![]() |
||
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
|
Ja, det er da den fedeste demo!! Desværre er det også det eneste man rigtigt kan "se" om produktet... Mangler lidt "nørdet" info om f.eks. understøttelse af flere tunere, standby, udvidelsesmuligheder osv. Men det ser meget nice! Lækkert at se at der er nogen der endelig tør tage skridtet fuldt ud og implementere SÅ mange ting i et produkt! Håber der er nogen der har mulighed for at se en demo af dyret ved bolig messen og som gider skrive lidt her.... |
||
![]() |
||
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
|
Hvis der er nogen der skal til messen og har tænkt sig at kigge forbi Matric, så kunne det være interessant at høre lidt mere om deres færdigbyggede enhed:
Det var lige hvad jeg kunne brainstorme mig til - andre bud? Håber virkelig der er nogen der har mulighed for at stikke næsen forbi dem.... ;) |
||
![]() |
||
mlun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
Ja det næsten for godt til at være sandt. Det ville være rart med
beskrivelse af teknik. For os der ikke har arbejdet med HTPC ville det
også være lækkert med en lidt standardiseret pakke af komponenter så
man ved at tingene spiller sammen.
Nogen der ved om Matric kan bruge EPG ? I demoen henvises til en programguide der er tilgængelig i de "fleste" lande?? Det vil jo være en central del af et velfungerende og intuitivt Home Theater IMHO. Mogens |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det er den som hedder Weltonway, et Svensk produkt. Findes i 2 udgaver, en analog (almindelig antenne) og en digital (til DVB-T). Firmaet har hjemmeside på http://www.welltonway.com og der er mest indhold på den svenske del af siderne. F.eks. en mere uddybende PDF brochure og en FAQ /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Henrik ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
nico ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
hvad så er der nogle der har set den på messen ??
|
||
![]() |
||
nico ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
hej alle Jeg har hørt at recorder.dk for en til test i denne uge. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |