recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Matric
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMatric

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Henrik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2005 kl. 14:21

Har I fået den til test?

Håber ikke, at det bliver udsættelse på udsættelse, for den sang har vi hørt på.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2005 kl. 14:46

Hej Henrik

Oprindeligt skrevet af Henrik Henrik skrev:

Har I fået den til test?

Håber ikke, at det bliver udsættelse på udsættelse, for den sang har vi hørt på.

Nej, vi har intet hørt fra dem længe.

Men sådan er det tit med apparater til anmeldelser. Det behøver ikke skyldes at produktet ikke er klar endnu, men de kan have valgt at prioritere anderledes med det antal de har ude til udstillinger og tests.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Henrik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Februar-2004
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2005 kl. 20:51

Har I hørt noget fra matric, eller er testen blevet droppet?

Man tror jo næsten der er gået "kiss" i sagen.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2005 kl. 21:22

Hej Henrik

Sidst vi snakkede med dem - det er vist en 14 dage siden - var den ikke færdig endnu.

Nu er vi dog så tæt på sommerferierne, at vi næppe har tid til at kigge på den før engang til august/september. Men det kan jo være at den heller ikke er færdig før aligevel

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Moskms Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-December-2004
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2005 kl. 12:02

Jeg er en ejer af en Welltonway MCE, og jeg må desværre putte salt i såret, det er noget bavl!

Hvorfor det, fordi det hele er opbygget op omkring en flash menu, som desværre ikke er gennengående for programmet som derved mister noget af sin funktionalitet.

Selve det med EPG er hentet fra andre udviklerer så som comspace.se som igen har en underafdeling som hedder Tvontime.tv som sælger produker som kan bruges sammen med Hauppauge kortene for 360 Skr for 12 mdr.  Selve EPG'en i welltonway duer ikke i Danmark og jeg har haft fat i dem oppe i sverige hvor de har sendt mig nogle reperationsfiler for at få det til at fungere men det er ikke alle kanalerne de har fundet ud af, dette for comspace AB så skylden for.

Når man så f.eks går på udstillinger for at se dyret nårr det koblet op til en skærm så er det tilkoblet en test EPG database og så ser det ud som om det virker perfekt, men efter min mening bør man stadig vente og jeg købte produktet i December 2004.

Til top
august Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Februar-2005
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2005 kl. 23:54

hej

roder også lidt med programmet, har du fået EPG til at virke på nogle af programmerne ??

Til top
Moskms Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-December-2004
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2005 kl. 14:04

Ja jeg har fået en del af dem til at virke, men mangler stadig nogen, grunden til at du ikke kan få det til at virke er at kanal id numrene i allchannels.xlm er forkerte.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu