|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SoerenP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 27-August-2007 kl. 11:32 |
Jeg har siddet i noget tid og savlet over Matrox TripleHead2Go til min arbejdscomputer. Er der nogen der nogensinde har prøvet den (eller tilsvarende), eller har læst nogle gode reviews af den? /SoerenP |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Har du arbejdet med flere skærme? Hvad skal du bruge det til? Til almindeligt desktoparbejde kan jeg kun anbefale flere skærme. Jeg har to 19" ved siden af hinanden, og det er fint, men jeg tror snart, at de skal byttes til 22", fordi prisen efterhånden er så lav Jeg har tidligere brugt Matrox G550, men nu har jeg Nvidia Quadro FX 540. Jeg har intet at udsætte på nogen af dem, men jeg har heller ikke brugt dem til noget krævende Venligst |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |