|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() Sendt: 26-Januar-2009 kl. 23:44 |
Hej
Mit bundkort gik idag død på mig, og BIOS gik i spunkt. Resultat, ingen bios ved opstart. Jeg skal derfor finde et nyt bundkort til at erstatte det gamle. Krav: Jeg skal bruge mit gamle hardware, så derfor skal der være: AM2 DDR2 HDMI udgang med lyd. Om det er ATI eller NVIDIA er ikke så vigtigt. Det var dette bundkort der gik dødt MSI K9AGM2-FIH Så derfor modtages forslag med kyshånd. Det må helst ikke være så dyrt. Jeg har kigget på disse 2, men flere forslag modtages meget gerne. ABIT AN-M2HD Gigabyte GA-MA69GM-S2H Men som sagt, post gerne andre. |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Gigabyte GA-MA78GM-S2H
Meget populært til HTPC her på recordere. |
|
![]() |
|
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Fornemt. Så vidt jeg kan læse mig frem til, så kan det også bruge min nuværende AM2 Athlon 64 X2 proccessor i den. Så må jeg lige undersøge om der er nogen som har det i Aalborg, så det kan købes imorgen. Jeg er ikke særlig populær, nu hvor Peter Pedal og Phineas og Ferb ikke kan optages ![]() Redigeret af trenskow - 27-Januar-2009 kl. 00:02 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
VHS? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Sådan en maskine har jeg ikke i huset mere. Det eneste jeg har er en gamle Pioneer DVD-harddisk recorder, og det går sq hurtigere at smide et nyt bundkort i HTPC end det tager at indstille kanalerne på den. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Arrr, der skal da lidt OS og lidt SW på før det spiller
![]() |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Abit lukker, så dit valg af Gigabyte er det fornuftigste.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |