recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Max Out Din boxee Box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Max Out Din boxee Box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MRRasmussen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Juni-2012
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Max Out Din boxee Box
    Sendt: 04-Juli-2012 kl. 09:44
Jeg vil gerne starte denne her tråd for at få så meget ud af min Boxee?.

Jeg har fået installeret Navi-x og har stor gavn af dette 3part program.
Men ligger der andre "apps" af denne her slaks som er et must.

Har rippet hele min DVD BR samling og streamer dem over hjemme nettet

Hvad kan jeg ellers få ud af min box ?.
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 10:13
Der er selvfølgelig min fantastike DR app ... den kan man da ikke leve uden Wink

Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 10:19
Du kommer heller ikke uden om Netflix.

Så skal du dog lige lave DNS tricket men så er du rigtig godt kørende.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 10:23
Skrive lige hvordan i har fået Dr apps ind
EVT. adr.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af MRRasmussen MRRasmussen skrev:

Skrive lige hvordan i har fået Dr apps ind
EVT. adr.

'DR app' var et link i min post Wink Men adressen for installations vejledning er her: http://udvikl.es/boxee/drlive.html

Derudover kan jeg kun +1'e for Netflix, selvom det selvfølgelig kræver, at man bruger noget ala Unblock-US eller VPN.
Jakob Hilarius Nielsen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 11:10
Tænker lige lidt på denne her tråde som hjælpe til alle som købe en boxee, så vi bare slå op i denne her tråd. :D

Hvad af andre tv tjenster kan man bruge gratis (når man er en fattig studerere ) ?.

Tænker pp om boxee kan køre 1 gb ?
Kan man styre boxee med tabletes, den der nu er på market ?

Tak for linket og interssereten

Redigeret af MRRasmussen - 04-Juli-2012 kl. 11:19
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af MRRasmussen MRRasmussen skrev:

Tænker pp om boxee kan køre 1 gb ?
Kan man styre boxee med tabletes, den der nu er på market ?

Du mener om netværkshastigheden er 1 gigabit? Nej den er kun 100mbit.
Der er ihvertfald en boxee Iphone app, men den giver ikke nogen funktionalitet udover hvad fjernbetjeningen kan.
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 23:01
Netflix - er det ikke en betalt tjeneste? Hvad koster det? Hvad kan det?
Hvor svært er det at installere?

- bruger også navi-x, mægtig smart :-)
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 23:07
Netflix koster $8 om måneden og giver adgang til et væld af film og serier, som man kan streame indtil tommelfingeren falder af. Altså den tommelfinger man bruger på fjernbetjeningen, forstås.

Det er slet ikke svært at installere. Du vælger appen, og så downloades den før programmet startes. Det kræver ét tryk.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 07:40
Mht til Netflix, så skal det også lige siges, at det også kræver at du bruger en service som fx Unblock-US som koster 5$ om månenden. Bruger den selv og fungerer super godt.

Men når det så er sagt, så sparker Netflix r*v! 
Nej, de har ikke de nyeste film og serier, men mængden af indhold er utrolig og de tilføjer ca- 2-4 film om dagen. For et år siden droppede jeg selv kabeltv til fordel for Netflix.

Kvaliteten og stabilliteten af Netflix, i forhold til Navi-X, er _meget_ bedre, men nu er Navi-X jo også pirat indhold, såå.... you get what you pay for.
Jakob Hilarius Nielsen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 18:38
Kan det være rigtigt at der kun er navi-x og dr apps der ude som,folk sysntes det er fedt ?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu