recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Maximum T 3000 FTA Tekst TV problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMaximum T 3000 FTA Tekst TV problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chau Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Maximum T 3000 FTA Tekst TV problem
    Sendt: 26-Juli-2006 kl. 18:59
Hey

Er der nogen af jer T 3000 ejere der har problemer med tekst-tv? Helt præcis drejer det sig om når man har en side på tekst-tv der består af mere end én side. Når man kommer ind på siden, står der at man er på side X ud af Y sider. Problemet er at når den næste side bør hentes viser den stadig den gamle side - altså kommer man ikke videre til de andre undersider. Man kan dog gå til en anden tilfældig side og så vende tilbage når man mener at den næste underside bliver vist.

Jeg kan ikke se hvor jeg skal skrive en support meddelelse til hos Kjaerulff 1 og da heller ikke finde en opdateret firmware der eventuelt løser problemet.

/Casper
Ejer ikke engang et fjernsyn :-D
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2006 kl. 19:12

Hvis der er som på Digiality 302, så skal man trykke på >> for at komme til næste underside.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Chau Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2006 kl. 19:29
Jeg sidder ikke selv med apparatet, men har sendt rådet videre. Jeg kan dog ikke se denne information i manualen. Ej heller om der er hukommelse for x antal sider på tekst-tv og i såfald hvor stor 'x' er. I anmeldelsen på recordere.dk står der at der er hukommelse for tekst-tv på denne model. Så hvis anmelderen lige ser denne side, må vedkommende da meget gerne lige fortælle lidt om det 

/Casper
Ejer ikke engang et fjernsyn :-D
Til top
bentol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2006
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2006 kl. 19:57
Hej

Det funger udmærket på min 3000; men den indlæser jo kun en side af gange, så det tager jo et stykke tid før de alle er der.

Redigeret af bentol - 26-Juli-2006 kl. 19:58
Bent
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu