|
Maximun C-641 CX Harddiskoptager 250GB. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kmd40 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2015 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2015 kl. 13:24 |
Meget velholdt, som ny.
Sælges for 400,-
|
|
![]() |
|
kmd40 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2015 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er et link: http://digitalt.tv/maximum-c-641-cx/
|
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Ved du hvad den koster at få fragtet til kbh?
|
|
![]() |
|
Det koster 39,- Med gporto.
|
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Hvad siger du til 300kr + porto?
|
|
![]() |
|
Det er lige lidt nok, men 350,- + pp.
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Hvis den ikke er solgt, så vil jeg gerne betale den pris som du vil have.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
det lyder godt. Jeg har mobilepay el. Bankoverførsel?
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Mobilepay, men kan det vente til Mandag, har ikke alle pengene på min konto nu, medmindre du vil have 200 nu og resten på Mandag?
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Vi venter bare til mandag.
|
|
![]() |
|
Hvis du har den klar på Mandag, kan jeg overføre pengene senest kl 13.
sender lige en pb med adressen, sender du en pb retur med mobilnummer? |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Jeg har skrevet en PB til dig.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |