|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() Sendt: 30-Marts-2010 kl. 22:31 |
Hej.
Jeg leder efter et møbel der skal rumme forstærkere osv... Det skal helst ikke været meget bredere end forstærkeren er. Og så omkring 80 cm højt. Og det skal kunne skjule hi fi inde bagved. Nogen der kender et sted hvor man kan købe et møbel der minder om det? Jeg har haft svært ved at finde et:( Tak:) |
|
![]() |
|
Yegermister ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2009 Status: Offline Point: 136 |
![]() |
Hvad budget har du?
|
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() |
jamen max 2000 ,-...
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
Hvad med noget selvbyg? Der er masser af inspiration at hente i http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=47929&PN=1&TPN=1
Personligt er jeg ikke skarp til sådan noget med at save lige og den slags, men du kan få fx. Silvan til at skære ting ud efter mål så du ender med noget på næsten Ikea niveau hvor du primært skal samle møblet. Jeg havde en vision om et par runde hylder i et hjørne til mit udstyr, jeg tænder ikke rigtigt på det traditionelle, vandrette "husalter" under TV'et, så mit udstyr gemmer sig i hjørnet mens mit TV hænger for sig selv. Jeg tog i Silvan Roskilde og mødte en Henrik i deres snedker/skæreafdeling og tegnede og fortalte lidt. Han sendte mig hjem med et stykke tynd krydsfiner og besked på at bruge det til at checke om mit hjørne rent faktisk var en 90 grader vinkel eller ej, noget jeg ikke havde skænket en tanke. Jeg tog hjem, fandt ud af mit hjørne ikke var en ret vinkel og markerede så på pladen hvor meget gab der var mellem plade og væg forskellige steder. Henrik lavede herefter to hylder der passede perfekt til mit hjørne. Han havde også skåret pladerne så træets årer lå "symetrisk", igen en ting jeg ikke selv havde overvejet, så fedt nok at have en "træmand" med sans for detaljer med på råd.. Lav en skitse af det møbel du ønsker dig, med nogle mål så du er sikker på dit udstyr kan være der og snak med din lokale trælast/Silvan, måske kan de skære lige præcis det du har brug for og komme med forslag til det du ikke havde tænkt på? Det fede er, at du så kan få noget der er lige præcis det du vil have og det er ikke sikkert det er dyrere så meget andet - mine hylder var rørende billige.. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Silvan kan stærkt anbefales. Af ovennævnte grunde og at jeg rent faktisk flere gange har hentet et lille stykke MDF plade til en hylde og kun betalt for ét snit til 15 kr
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ok. Tror dog ikke lige jeg er til selv byg.
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Er man ikke så snild på fingrene, så er der også Ikea's IVAR serie, der bestemmer man stort set selv hvordan ens møbel skal sammensættes i hylde brede og dybde plus møbel højde.
Træet leveres ubehandlet, så man selv bestemmer hvordan ens træ skal behandles (maling, olie eller lak). Der ligger du på en 1000kr for hele IVAR møblet. Kan ses på Ikea's hjemmeside hvordan hylder og gavle ser ud http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=ivar |
|
![]() |
|
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Fandt dette link i en anden tråd:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/54180410 Det er IKEAs "Faktum" overskab til køkken. De er 58 cm dybe og kan rumme forstærker osv. med stik og det hele. Og så må der da være en masse forskellige låger fra deres køkkenserie, der passer til...... Edit: pas på temperaturen, hvis du monterer en låge Redigeret af twilight - 04-April-2010 kl. 12:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |