|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
hvis det er tilfældet, så skifter jeg boremaskinen ud med min stiksav.. nu er den bestilt - jeg skal nok få plads til min Onkyo... |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Der er en på dba.dk
kr. 500,-, hvis man vil have den i bøg og bor i nærheden af Glostrup. Nej, det er ikke min ![]() |
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
tak for tippet - min er bestilt, og jeg orker alligevel ikke at skulle til at male, for jeg vil ha den sort til min bio.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ah, du er sq sød Ved fra min veninde, der har købt køkken i Ikea, at det er ligeså godt om ikke bedre end HTH. |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Deres køkkener skulle så også være et af de områder hvor kvaliteten er OK ![]() Vi har f. eks. et sofabord, som er meget smart, men hold kæft hvor er laminaten tynd og dårlig, der skal nærmest intet til, så bliver der slået hul, og derfor ligner det efter 1 år lort. |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
|
Du kan gøre som jeg har gjort, det pynter også godt i stuen, hvis man er til den slags
![]() Jeg har installeret en strømforsyning fra en computer i min strømskinne, som starter op når jeg tænder min receiver. Til den strømforsyning har jeg sat 2x120 mm. "low noise" blæsere i med blåt lys, som hænger over min receiver og trækker luften væk fra toppen. Det giver et nice "air flow" i min tv-reol, og det giver et nice blåt skær fra reolen også, som passer genialt i de mørke aftentimer ![]() Fotos er på vej.! Redigeret af ladiesman217 - 31-Juli-2009 kl. 19:14 |
||
![]() |
||
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
|
Glæder mig til at se fotos af hvordan du klarer varmeproblemet. |
||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
||
![]() |
||
![]() |
|
så har jeg endelig fået mit møbel - det er samlet og hifi er monteret - det er
sgu et fedt møbel. Jeg får lige taget lidt billeder, for nu er min bio endelig ved at være helt færdig. Mangler blot lige lidt kabelskinner, så er den færdig (for denne omgang) |
||
![]() |
||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
|
Lyder godt. Det glæder vi os til at se :) Jeg får også mit nye tv-møbel senere idag, så der kommer også snart nogle updated pics når det hele er på plads. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Sådan ser møblet ud i min bio
Redigeret af Nikodk - 31-August-2009 kl. 15:16 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Virkeligt smukt setup Man kunne bare ønske sig et billede på den store ramme istedet for hvidt når PJ'en er slukket. |
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Hvordan håndtere din Onkyo varmen?
Det ser godt nok lidt Tight ud... ![]() |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |