|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Så fik jeg også mit nye tv-møbel. Har også taget et billede af det, men af en eller anden grund kan jeg ikke uploade billede? Det fylder kun 218kb, så det burde da ikke være det.
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
ja den passer lige i siderne. Umiddelbart virker den ikke varmere end da den stod frit. Har dog kun set en enkelt komplet film siden det i lørdags blev monteret - står på film igen i aften Den afgiver jo varmen opad, og der er helt frit (glashylden er fjernet, ligesom jeg fjernede bagbeklædningen der hvor receiveren står (har jo næsten sort væg, så man lægger ikke mærke til at den er væk) den har godt nok et par "gæller" i siderne, men jeg lærte i fysik i skolen at varme gik opad, så det håber jeg på passer... |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Har du købt det samme møbel? (husk du skal trykke på knappen hvor der er en lille pil opad (hold musen på ikonerne og vælg den der så siger "upload billede" ikke "tilføj billede" (ved ikke lige hvor logikken er |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Yeah. Jeg har uploadet billeder før, så det må næsten være en eller anden serverfejl. Prøver igen senere. Og nej, har ik købt det samme møbel. Har fået lavet et custommade.
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Endnu et forslag: Jeg har lige købt dette møbel til min Onkyo 876 hos Danbo. Er mægtig glad for det - fin finish og masser plads til Onkyo'en! Jeg ville nu godt have haft et Frislev møbel, men det koster sgu' boxen..
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er sgu ret flot Danishbacon, men hvad med varmen? Lågen må da næsten sku stå åben hver gang du bruger din forstærker?
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Jeps, er også rigtig glad for løsningen! (den er lavet af Tvilum-Scanbirk) Idé møbler forhandler den også. Jeg tror ikke, at der bliver problemer med temperaturen. Jeg har fjernet bagbeklædningen, og der er over 5cm til begge sider. Hvis man undlader at sætte hylden i, er der nok ca.20-30 frihøjde over Onkyo'en. PS: Den fåes i alle farvekombinationer mellem valnød, sort og højglans hvid. Redigeret af DanishBacon - 03-September-2009 kl. 21:21 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
det er et fint møbel. Hvad kostede det? har du så lavet en løsning, så du kan betjene din elektronik med fjernbetjening, når lågerne er lukkede?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det står vist i 2700kr (jeg fik dem dog 300kr ned i pris). Jeg bruger sådan en fætter her: http://www.koz.dk/product.asp?product=1367 Bruger den til min Zaptor, PCH og Onkyo'en Der findes andre, som kan have endnu flere enheder tilsluttet.. IMO er modtageren til denne dog en af de pænere |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |