recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MC PC Byg selv div ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMC PC Byg selv div ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Up2NoGood Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-November-2007
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: MC PC Byg selv div ?
    Sendt: 20-November-2007 kl. 22:00
Hejsa,
Jeg skal have bygget en MC PC, men har ikke rigtigt mange erfaringer at trække på.
Jeg er godt i tvivl om Bundkort (med/uden gfx), CPU (Intel vs. AMD) og Kabinet. Tja så er der også tvkort - eller skal det bare være haupauge?

Bundkort:
Jeg har kigget lidt på ASUS M2A-VM HDMI. Men jeg synes det lader til der er kommet en del nye billige bundkort med gfx. Feks: Gigabyte GA-73UM-S2H. Bør man vælge et af de nyere?

CPU:
Her er det vel stort set bundkortet der får lov at vælge, men er der forskel til en MC PC?

Kabinet:
Her er jeg helt på  herrens mark! Bør man tage et reelt MC kabinet som Antec LifeStyle Fusion, eller noget mere ala Antec Aria? Fusion er lidt pebret, eller er det bare prisen?

Jeg har regnet med omkring 5000 til hardware, er det realistisk?
Det skal sluttes til et Samsung 40" Full HD TV.

Til top
Up2NoGood Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-November-2007
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2007 kl. 09:46
Lukker denne tråd, da jeg har fået fingre i en billig Intel CPU, og derfor starter en ny tråd omkring den....
(Ikke meget aktivitet anyways )
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu