|
MCACC mikrofon til Pioneer vsx-922 receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MathiasON ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2015 kl. 23:50 |
Hej alle, er der nogen der ligger inde med en MCACC mikrofon til en VSX-922 receiver til autokalibrering? -eller evt. ved hvor jeg kan købe en?
Jeg har søgt overalt og kan simpelthen ikke finde frem til en ![]() Håber I kan hjælpe! |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at forhøre dig her http://www.pioneershop.dk/
Alternativt kan du prøve http://www.ebay.co.uk På Ebay fandt jeg en som solgte nye mikrofoner til min Sony reciver, måske kan du finde en som har noget til din Pioneer. Men vær opmærksom på hvorfra det sendes, så du ikke får nogle ekstra udgifter med told og moms.
|
|
![]() |
|
MathiasON ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 33 |
Jeg har prøvet begge steder, uden held desværre... Men mange tak for budet
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Her --> APM7010
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Tak Claus.. Jeg har selv lige snakket med dem derinde i morges, hvor de sagde at de ville lægge den op på hjemmesiden så jeg kunne købe den hos dem
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |