|
McBIO - Update 18/2-13 |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2012 kl. 15:58 |
Så er jeg igen på banen med min lille bio
![]() UPDATE 18. Februar 2013 Jeg har ikke vært så aktiv på det sidste men har lige lavet en lille af date af min udstyrsliste. Der er bla. blivet tilføjet et VT50 og en mac der kan æde de fleste windows computere ![]() Billeder på side 3. ![]() Udstyrsliste i bio TV: Panasonic 50" VT50 Receiver: Onkyo TX-NR3009 Blu-ray: Oppo 93 Media: Apple TV2 Spil: Sony PS3 Slim Front: B&W CM9 Center: B&W CMC2 Bag: B&W DM686 Sub: B&W ASW 10CM Kabler Front: Supra Quadrax - Bi-amp - 3m Center: Supra Quadrax - Bi-wire - 2m Bag: Jem og Fix 2.5mm3 Sub: Supra SubLink 8m Optisk: Supra Zac TosLink HDMI: Supra HF100 mk2 Udstyrsliste i soveværelse Telefon: Apple iPhone 4S Tablet: Apple iPad 2 Computer: Apple Mac Mini - 2,6 GHz Quad-Core i7 og 256 GB SSD Computer Skærm: Apple 27" Thunderbolt Computer Højtalere: Harman Kardon Soundsticks III Computer HHD: WD MyBook Studio 3TB - Fireware 800 TV: Sony 40NX723 Spil/BD: Sony PS3 Ønskeliste Sonos 7.1 Supra Netkabler Men først 17" til bilen!!
Redigeret af McNiklas - 18-Februar-2013 kl. 13:51 |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er lidt billeder som er fra april 2011 ![]() Redigeret af McNiklas - 04-August-2012 kl. 16:00 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Hvorfor ikke bruge dine gamle tråd istedet for at oprette en ny??
![]() Men tillykke med ny receiver og højtalere. Det er altid sjovt med nyt legetøj
![]() |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Hejsan
Nice med en Onkyo 3009 istedet for den gamle Pio, men den nye onkyo 3010 er jo også kommet. Du har vel fået den billig så?
Enig i at du bare skal køre i din føste biotråd, der er jo ingen grund til at oprette en ny tråd hver gang der kommer nyt grej
![]() Og få så styr på aspektforholdene i dine billeder. jeg tvivler på at du har ovale enheder
![]() Lækkert setup for så ung en gut!
/Sejrsen
|
|
![]() |
|
Min gamle tråd er blivet slettet ![]() Det er rigtig mange penge men der er også noget fedt udstyr jeg er ved have fået mig. Ja det er nemlig altid sjovt at få noget nyt.. Men jeg elsker mine CM9`ere, de er helt klar det jeg er mest glad for i min lille bio. Håber bare de lyder godt med min onkyo som kommer her i næste uge
![]() |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Den er ikke blevet slettet. Der er en fin søge funktion
![]() Er sikker på det nok skal være en god kombi. Men ville helt sikkert selv prøve at låne udstyret med hjem fra forhandler inden køb, for at høre om det er et godt match.
|
|
![]() |
|
Jeg fik den til 12.000 med fragt. og 3010 koster vist nok 18-20.000 ![]() Hos mig ser enhederne rimelig runde ud
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Jeg savner min projektor
![]() |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Det gør de også her efter jeg fik skiftet til en bærbar med højere opløsning. Sorry
![]() |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Er sgu da ikke CM9 på billederne men DM683! Har jeg misset noget?
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
nå ja... gamle billeder....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |