|
McBIO - Update 18/2-13 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
|
Så fik jeg min onkyo 3009 hjem.. og hold da kæft den er fed!! nøj hvor den bare lyder godt.. klar diskant og stram bas
![]() |
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Tillykke med det.
![]() Det er altid skønt med nyt legetøj. Mvh. Rasmus |
||
![]() |
||
|
Det er også noget af det bedste jeg ved! Der går nok lidt tid før jeg køber noget andet igen for ved ikke lige hvad jeg skulle skifte ud..
|
||
![]() |
||
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
|
CM9 er en lækker ht. Både for øret og øjet
![]() |
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
|
Billeder
![]() Tillykke med opgraderingen, det er sku et fedt system.
|
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Få nu lagt de billeder op af dine CM9'er så vi kan se hvor flotte de er
![]() |
||
![]() |
||
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
|
Agreed
![]() |
||
![]() |
||
|
OK dumt at lave en tråd før jeg havde taget nogle billeder! Men der kommer nogen i morgen da jeg endelig har fri for arbejde efter 2-3 uger unden fri dag
![]() |
||
![]() |
||
|
I kan da lige få et billede af min baby der kommer til august eller september
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Først: tillykke med bilen!
Dernæst: har du prøvekørt disse små biler på motorvejen? - jeg håber du kun har i sinde at køre i byen.. de er slet ikke egnet til andet.
![]() |
||
![]() |
||
|
Mange tak, glæder mig også meget!! og nej jeg har ikke prøve kørt den.. da jeg ikke har noget kørekort inu
![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |