|
McBIO - Update 18/2-13 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den bil er bare kvalitet, men som Jones siger, er den lige lille nok til at cruise på motorvejen. Er selv glad for jeg valgte en 1.4 motor til min Fabia, så jeg kan klare overhalingsbanen på længere stræk
![]() |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() Som det ser ud normalt
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er bare smukke højttalere - næsten synd med stof på. Tillykke med dem!
![]() Hvor står sub'en?
|
|
![]() |
|
Stofet er kun på som en sikerhed! ![]() Sub`en står lige ved siden af min sofa. så man kan da mærke når der er gang i den.. udover det er der faktisk ok bund i cm9`erne
![]() |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Ja godt ser det ud
![]() Hvordan oplever du rykket fra DM 600 serie til CM serien? Hvad er din lytte erfaring med CM serien i stereo/surround på Onkyo'en?
|
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Jeg synges der er stor forskel på 600 og cm.. hvor 600 er meget buller og bas. Er cm klar og stram. CM med onkyo i surround er helt fantastisk! hvor stereo halter lidt efter, men har så heller ikke rigtig sat mig ind i de forskelige indstilninger i nu. Så skal det også lige siges at det er et rum hvor der kun er bio i. så når jeg slapper af og skal høre musik gør jeg det ved min computer sammen med et par b&w p5 høretelefoner
![]() ![]() Redigeret af McNiklas - 22-Juli-2012 kl. 21:01 |
|
![]() |
|
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
Det er en rigtigt flot højttaler. Det ser rigtigt godt ud!
![]() |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Så kom der endelig billeder.
![]() Uhhh ja, det er altså en lækker serie CM. Ser ski'e godt ud. Mvh. Rasmus |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Jep, det ser knaldgodt ud :-) Tillykke med dem. Jeg er selv begyndt at samle Dali Mentor, men jeg kan da stadig komme i tvivl i forhold til CM-serien. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Men jeg håber da ikke du er alt for tyk da din dør ikke ligner at åbne voldsomt langt op.
![]() Redigeret af fausing - 23-Juli-2012 kl. 11:52 |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Der er stor forskel på cm og mentor.. de er begge gode højtalere men de lyder bare meget forskeligt. Da jeg var ude at købe højtalere havde jeg et godt øje til mentor til musik.. men b&w lyder bare så godt i surround, og ser cm bare bedre ud
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |