recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - McBIO - Update 18/2-13
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

McBIO - Update 18/2-13

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2012 kl. 21:08
Den bil er bare kvalitet, men som Jones siger, er den lige lille nok til at cruise på motorvejen. Er selv glad for jeg valgte en 1.4 motor til min Fabia, så jeg kan klare overhalingsbanen på længere stræk Tongue
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 14:55

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 14:56

Som det ser ud normaltSmile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 15:04
Det er bare smukke højttalere - næsten synd med stof på. Tillykke med dem!Tongue

Hvor står sub'en?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er bare smukke højttalere - næsten synd med stof på. Tillykke med dem!Tongue

Hvor står sub'en?

Stofet er kun på som en sikerhed!Wink

Sub`en står lige ved siden af min sofa. så man kan da mærke når der er gang i den.. udover det er der faktisk ok bund i cm9`erneSmile
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 20:47
Ja godt ser det ud Wink

Hvordan oplever du rykket fra DM 600 serie til CM serien?

Hvad er din lytte erfaring med CM serien i stereo/surround på Onkyo'en?
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

Ja godt ser det ud Wink

Hvordan oplever du rykket fra DM 600 serie til CM serien?

Hvad er din lytte erfaring med CM serien i stereo/surround på Onkyo'en?

Jeg synges der er stor forskel på 600 og cm.. hvor 600 er meget buller og bas. Er cm klar og stram.

CM med onkyo i surround er helt fantastisk! hvor stereo halter lidt efter, men har så heller ikke rigtig sat mig ind i de forskelige indstilninger i nu. Så skal det også lige siges at det er et rum hvor der kun er bio i. så når jeg slapper af og skal høre musik gør jeg det ved min computer sammen med et par b&w p5 høretelefonerSmile Har så sat et apple tv2 til min onkyo hvor jeg så med airplay fra iphone/ipad høre spotify, men det virker ikke så godt hos mig med airplay og den spotify ting der er i onkyo`en virker dårligere så det ender nok ud med noget sonos eller en mac mini med hdmiBig smile

Redigeret af McNiklas - 22-Juli-2012 kl. 21:01
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 07:34
Det er en rigtigt flot højttaler. Det ser rigtigt godt ud! Smile
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 07:37
Så kom der endelig billeder. Smile

Uhhh ja, det er altså en lækker serie CM. Ser ski'e godt ud.

Mvh. Rasmus
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 09:39

Jep, det ser knaldgodt ud :-) Tillykke med dem. Jeg er selv begyndt at samle Dali Mentor, men jeg kan da stadig komme i tvivl i forhold til CM-serien.

Mvh. Jørgensen

Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 11:51
Men jeg håber da ikke du er alt for tyk da din dør ikke ligner at åbne voldsomt langt op. Wink

Redigeret af fausing - 23-Juli-2012 kl. 11:52
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Jep, det ser knaldgodt ud :-) Tillykke med dem. Jeg er selv begyndt at samle Dali Mentor, men jeg kan da stadig komme i tvivl i forhold til CM-serien.

Mvh. Jørgensen

Der er stor forskel på cm og mentor.. de er begge gode højtalere men de lyder bare meget forskeligt. Da jeg var ude at købe højtalere havde jeg et godt øje til mentor til musik.. men b&w lyder bare så godt i surround, og ser cm bare bedre udTongue
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu