|
McBIO - Update 18/2-13 |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et minus med et lille rum.. men det går da jeg er rimelig tynd
![]() |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Så fik jeg mine nye kabler hjem
![]() ![]() |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Puha de ser dyre ud.
![]() ![]() |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Den er gået lidt død den tråd her... Men har bare arbejde så meget at jeg ikke har haft tid
![]() Men nu sker der noget nyt.. var igang med at lave lidt om i mit rum men så gik mit fjernsyn i udu.. så jeg har fået et gave kort til hifiklubben hvor jeg har købt mit samsung tv.. Jeg havde så store problemer med at besteme mig til en projektor eller til et nyt plasma. så var gået helt istå for vist jo så ikke hvordan jeg skulde indrette mig. Men har så bestemt mig for et Panasonic VT50 så nu går jeg igang med mit rum igen og håber så jeg hurtig muligt for det hjem ![]() EDIT: Lidt stave fejl.. men det er ikke nemt på ipad
![]() Redigeret af McNiklas - 28-August-2012 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Hvor får du dog alle de penge fra??? :D
Men ser bestem lækkert ud, kunne være man skulle få opgraderet sin egen bio tråd, er en evighed siden. Når du skal skifte næste gang til diamond serien så sig lige til :P
|
|
![]() |
|
Jeg har et fuldtids arbejde og bor hjemme.. Men det bliver nok ikke til så mange nye ting her i 2013 da jeg har købt mig en VW up så den tager de fleste af mine penge ![]() Men tror aldrig jeg kunne finde på at give så mange penge for et par højtalere som diamond koster.. Kan faktisk heller ikke høre en så stor forskel på cm og diamond at de retfærdig gøre mer prisen.. Men jeg er også lige igang med at updatere min tråd her
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |