recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - McBIO - Update 18/2-13
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

McBIO - Update 18/2-13

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Men jeg håber da ikke du er alt for tyk da din dør ikke ligner at åbne voldsomt langt op. Wink

Det er et minus med et lille rum.. men det går da jeg er rimelig tyndBig smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2012 kl. 15:55
Så fik jeg mine nye kabler hjemWink

Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 21:59
Puha de ser dyre ud. Wink Men tillykke med dem, og håber de løfter lyden nye højder. Wink
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 17:56
Den er gået lidt død den tråd her... Men har bare arbejde så meget at jeg ikke har haft tidSmile

Men nu sker der noget nyt.. var igang med at lave lidt om i mit rum men så gik mit fjernsyn i udu.. så jeg har fået et gave kort til hifiklubben hvor jeg har købt mit samsung tv.. Jeg havde så store problemer med at besteme mig til en projektor eller til et nyt plasma. så var gået helt istå for vist jo så ikke hvordan jeg skulde indrette mig. Men har så bestemt mig for et Panasonic VT50 så nu går jeg igang med mit rum igen og håber så jeg hurtig muligt for det hjemSmile

EDIT: Lidt stave fejl.. men det er ikke nemt på ipad Big smile

Redigeret af McNiklas - 28-August-2012 kl. 17:57
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 17:24
Hvor får du dog alle de penge fra??? :D 

Men ser bestem lækkert ud, kunne være man skulle få opgraderet sin egen bio tråd, er en evighed siden.

Når du skal skifte næste gang til diamond serien så sig lige til :P
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Hvor får du dog alle de penge fra??? :D 

Men ser bestem lækkert ud, kunne være man skulle få opgraderet sin egen bio tråd, er en evighed siden.

Når du skal skifte næste gang til diamond serien så sig lige til :P

Jeg har et fuldtids arbejde og bor hjemme.. Men det bliver nok ikke til så mange nye ting her i 2013 da jeg har købt mig en VW up så den tager de fleste af mine pengeSmile

Men tror aldrig jeg kunne finde på at give så mange penge for et par højtalere som diamond koster.. Kan faktisk heller ikke høre en så stor forskel på cm og diamond at de retfærdig gøre mer prisen..  Men jeg er også lige igang med at updatere min tråd herBig smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu