|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
runee ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2010 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 07-Juni-2011 kl. 16:15 |
Hejsa,
Jeg tager nu, langt om længe, skridtet til at bygge min MCE om - og i dén forbindelse skifter jeg til Digital TV. (Jeg har YouSee). Valget er faldet på 2 stk. Anysee 30c USB tunere (Har ikke plads internt i min HTPC - og vil egentligt gerne undgå de varme problemer jeg tidligere har haft med interne kort). Problemet er, at økonomien desværre ikke er til at købe den fladskærm jeg har kig på før om et par måneder - så output vil fortsætte som det er nu et stykke tid; nemlig via VGA i en 720p opløsning. Mit spørgsmål er så, kan Windows Media Center finde ud af at skalere ned uden problemer? Altså, at jeg kan se et 1080 HD program på min 720 skærm? Jeg forventer at det burde virke - men vil lige høre om der er nogen der har noget input ;-) /R
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det er intet problem....Indstil til 1280x720@50hz.... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
runee ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2010 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Takker - tænkte det nok ;-)
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Intet problem, jeg kører selv 1366*768, no problem. (min skærm kan ikke selv skalere fra 720p)
Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |