Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Spunk
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
|
Emne: MCE 2005 programguide forkert Sendt: 20-Maj-2008 kl. 20:51 |
Er jeg den eneste der oplever at mce 2005 programguide, på det sidste har været fejlagtig i program tiderne / programmerne?
Min kæreste optog meget paradise hotel (gaab!) da tv3 sendte den. Men de sidste 2 uger, har programguiden haft forkerte tidspunkter.
Har også oplevet helt forkerte programmer på tv2 en del gange. I øjeblikket bliver man jo nødt til at bruge manuel optagelse hvis man vil være sikker.. øv..
Det skulle jo ikke undre en hvis mikroblød havde droppet supporten for mce 2005 i håb om at vi alle fiser ud og handler ny Vista licens og hardware ind..
|
 |
Pizzabager
Redaktionen
Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
|
Sendt: 20-Maj-2008 kl. 20:54 |
Tror det er den samme EPG som MCE2005 og Vista MCE hiver ned, så jeg tror nu ikke det er noget MS gør med vilje, dog har programguiden aldrig været helt super.. synes tit der mangler en slutning i min afsnit når jeg ser div serier..
|
 |
Niels Chr
Bruger
Oprettet: 09-December-2005
Point: 176
|
Sendt: 20-Maj-2008 kl. 22:16 |
jeg oplever det samme (køre vista mce) - hvor/hvem som har fejlen er dog lidt svært, men jeg tror det sker hvis de af en eller anden grund ændre i program forløbet.
I sidste uge konstaterede jeg en fejl i EPG'en, og af nysgerighed tjekkede jeg lokal avisen, og her stod det samme som i program guiden - d.v.s. at jeg går ud fra at det som man ser i EPG er det samme som aviserne modtager.
hvis der sker ændringer, burde EPG'en dog blive opdateret, således at den altid viser det korrekte program - hvilket i dette tilfælde ikke var tilfældet.
|
 |
Mr.NiceGuy
Bruger
Oprettet: 18-December-2006
Point: 52
|
Sendt: 21-Maj-2008 kl. 08:35 |
Jeg tror vi er MANGE der kender dette problem, og ofte har problemmer dermed :-(
|
 |
Crockie
Bruger
Oprettet: 31-December-2006
Point: 159
|
Sendt: 21-Maj-2008 kl. 08:45 |
Man kan vist bruge mce customizer til at forlænge den tid mce optager efter programmet er færdigt, post-recording.
|
 |
Spunk
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 485
|
Sendt: 21-Maj-2008 kl. 09:24 |
oki. det kunne være jeg skulle prøve den så. Jeg har dog aldrig oplevet at det har været så gralt med programguiden som her den sidste måned.
Jeg syntes sq det er tyndt af MS, mce er jo ikke ligefrem et gratis produkt, -man må sq'da kunne forvente at de gør en lille smule ud af deres programguide distribution. Ringe..
Tror jeg vil prøve mediaportal og så hente data fra tv2's programguide. Syntes sq bare det er noget besværligt at rode med mediaportal, -men det er jo nok bare indtil man lærer det lidt at kende.
|
 |
Crockie
Bruger
Oprettet: 31-December-2006
Point: 159
|
Sendt: 21-Maj-2008 kl. 12:10 |
Bruger selv mediaportal, og Ahot som epg. Desuden er det nemt at tilføje epg i Mediaportal, man tager bare linket fra Ahot's hjemmeside og tilføjer den til XML-filen. Mener ikke som default at MP har TV2 Sport og Disney, men kan altså tilføjes manuelt. Ja, jeg synes der er mere at "rode" med i MP, for at få det til at køre præcist som man vil have det, men til gengæld synes jeg også det har mange flere funktioner og mulighed for tilpasning.
|
 |