|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders Juul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 11-November-2005 kl. 23:42 |
Hejsa, Jeg har det problem, at nogen optagelser på min MCE 'fryser' hvert 30. sekund (både billede og lyd). Hvis jeg bruger skip-tilbageknappen, kommer afspilning igang igen for så igen at fryse.... Det er langt fra alle optagelser som har dette problem og jeg har checket at et reboot ikke ændrer noget. De optagelser som fryser fortsætter med at fryse. Jeg lurer på om det kunne være ved to samtidige optagelser (Hauppauge 500MCE) - men jeg har ikke helt indsnævret det... Er der andre der har (haft) problemet? Og som har fundet løsningen? mvh Anders |
|
Anders Juul Nielsen
|
|
![]() |
|
Anders Juul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg har fået denne henvisning til andre med samme problem. Summa Summarum: Problemet er kendt og Microsoft arbejder på sagen. http://www.thegreenbutton.com/community/shwmessage.aspx?Foru mID=41&MessageID=138854 |
|
Anders Juul Nielsen
|
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Det er måske et vildskud men så bær over! Min MCE lavede samme nummer, da den har et chipset fra VIA. Installerede VIA 4in1 og det blev løst. Håber det kan hjælpe. -Psudo |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm. Interessant! Jeg har netop afinstalleret min flashkortlæser-sw (det er det vi snakker om, ikke?) fordi maskinen havde fået den idé at tilgå et af drevene hver gang den startede op, og derfor stod med "Ingen diskette i drevet" og, utroligt men sandt, efter måske 30 sek. i den tilstand var tabt for omverdenen.... Men det var et sidespor. Jeg skriver lige tilbage med en update når jeg har lidt erfaring med maskinenen uden flashkortlæsere.... |
|
Anders Juul Nielsen
|
|
![]() |
|
mikkelp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Jeg har samme problem! Endelig nogen der skriver lidt om det. Jeg har lige krydsrefereret mit spørgsmål fra et andet forum... http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32799&P N=1 Der er ifølge linket, til TGB, endnu ikke fundet en løsning... Vh, Mikkel |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er der fundet en løsning i følge Peter Rosser af 2006.01.04... Men den bliver ikke udrullet før om lang tid http://www.thegreenbutton.com/community/shwmessage.aspx?Foru mID=41&MessageID=138854&TopicPage=4 Nogen der skulle ligge inde med det omtalte fix?
|
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Prøv evt. opdatering af drivere til dit PVR-500 og grafikkort - og evt. DVD decoder...
|
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
futtemut ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 14 |
![]() |
hvad så.. er der nogle der har fundet ud af det????????
![]() |
|
![]() |
|
datori ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
ja nu er jeg også rendt ind i prob. kan det virkelig passe at man skal defragmentere HD hver aften. Jeg har forsøgt med større clusterstørrelser men uden hjælp. Det gjorde bare defragmenteringen hurtigere... |
|
![]() |
|
![]() |
Mit holdt bare op med at fryse... Har ikke haft fejlen i lang tid. Er du sikker på vi taler om det samme? Snakker du om hakken i billedet under afspilning eller et frosset billede hver "30" sek?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |