recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MCE + Almindeligt TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMCE + Almindeligt TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mjmatias2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: MCE + Almindeligt TV
    Sendt: 12-Juli-2006 kl. 11:01

Jeg er igang med at lave mit eget Media Center og alt er efterhånden ved at være på plads.

Når man kører med S-video (gennem et scart-kabel) bruger man bare en af AV kanalerne til at køre det over, og kan derfor til en hver tid trykke sig tilbage til det almindelige TV.

Er dette stadig muligt når man kører gennem .VGA eller .DVI??

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2006 kl. 13:13
Det kommer an på dit fjernsyn. Mit Philips har en knap med "Favoritkanaler", den kan både håndtere VGA, Component, UHF kanaler. Så der ligger mine 4 favoritter DR1, TV2, MediaCenter, Sat Reciever
Til top
shish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juli-2006
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 00:30
ikke for at afbryde, men ved i om det er mulig at skifte mellem VGA/DVI  på toshiba 32"
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 02:30

#mjmaitias2

Ja - det kan man på alle TV - vga og dvi er indgange ligesom scartindgangene (det du kalder AV kanalerne) - hvis fjernsynet har indgange for både vga, dvi og scart, så kan du også skifte imellem alle disse forskellige indgange, og skifte tilbage til almindelig tv visning på TV'et.

#shish

samme svar som ovenfor - Toshibaen har et antal separate indgange som der kan skiftes imellem ligesom på alle andre TV.

Forskellene ligger i hvilke typer indgange der findes på de forskellige TV - men ikke om man kan skifte imellem dem, det kan man altid.

Men jeg misforstår måske hvad i spørger om ?

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
mjmatias2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-April-2006
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 18:17
Du misforstår i hvertfald ikke mig  :)

Mange tak for hjælpen!