|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
||
Dvs. du kører altså med dvblogic og dvbviewer?
Så dvblogic er et MCE plugin, så du stadig har kvaliteten og features fra dvbviewer i MCE? |
|||
![]() |
|||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
||
Ok tak - har fået installeret TV Pack via din guide. Tak for den. Fungerer sådan set fint, men jeg må vel vente med at få HD indtil DE udgiver deres nye driver (som du vel betatester). |
|||
![]() |
|||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
||
@Bjur - som du kan læse af denne tråd så er det et MCE plugin - den virker for Technotrend med DBA driver, men indtil nu har jeg endnu ikke fået undertekster til at virke, men det lader til at andre har.
|
|||
Den Ben
|
|||
![]() |
|||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
||
Jeg har FloppyDTV og kører Yousee dvs. DVB-C.
Vil jeg så kunne bruge DVBSBRIDGE dvs. alle HD kanaler osv. præcis som DVBViewer og er problemer med standby blevet løst, da løsningen ellers er ubrugelig for mig? |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Nej jeg er ikke betatester, den driver jeg linker til virker med HD og Nvidia. |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Ja, jeg må vel heller bide i det sure æble og gå i gang med en reinstallation på Canal Digital maskinen |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
||
Får du HD kanaler med når du skanner med disse drivere? |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Ja....som et proof of concept kan jeg vise dig og andre det her:
![]() Ovenstående ses language selection, dvbsubtitles(Som er aktive på dansk....De er in sync og er IKKE hardcoded) ![]() Ovenstående ses Astra Promo HD i h.264 zoom level 1 og nedenstående hvordan den kan aktiveres/deaktives i guide... ![]() Tv2sport kan også findes hos stofa.... ![]() Og Ja 100% stabilt. Her lidt om cpu usage og hw details.... ![]() ![]() ![]() Redigeret af Patriarken - 14-Oktober-2008 kl. 18:14 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det kan jeg godt se. Jeg bruger floppyDTV DVB-C, viaccess, YouSee osv. Har ikke prøvet den NVidia driver du linker til endnu (har også gt8600) - men jeg kan da ikke forestille mig at det skulle få VMC til at finde HD kanalerne ved skanning.. (?)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du skal bruge den fil fra TGB...
|
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Og så skal du bruge fiji driveren...
Husk at afinstallere den nuværende driver, via uninstalleren....Genstart...Fjern i Device manager (Delete driver checked) Så kan du køre installeren med FIJI drivere... Mht TGBfilerne du kan putte dette i en bat og køre den som Admin(Men really slå UAC fra):
Kopier den nye "MSDTVVDEC.DLL" fra TGB til Windows\system32\: og så:
Redigeret af Patriarken - 14-Oktober-2008 kl. 20:43 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tak - har været igennem det ifm. din guide. Men får sgu stadig ingen HD kanaler ved skanning. Kan dog være jeg ikke fik afregistreret den gamle msdtvvdec før jeg registrerede den nye... hm..
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |