Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Neurobrain
Bruger
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
|
Sendt: 29-Januar-2008 kl. 12:47 |
På Vave100 får du cover osv...
|
 |
Nagash
Guld medlem
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
|
Sendt: 29-Januar-2008 kl. 14:54 |
Det får du på alle der kører med fuldblods Sideshow. Du gør bare ikke på Philips remoten. Den menu du ser på billedet der linkes til, er bare hovedmenuen. Hvis du går ind under det punkt den står ved, kommer du ind under de funktioner der er til musikafspilleren. Og der vises bl.a. et billede af coveret fra det album du lytter til
|
 |
Stay_Bamboocha
Guld medlem
Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
|
Sendt: 29-Januar-2008 kl. 20:41 |
Neurobrain skrev:
På Vave100 får du cover osv...
|
Det fandme iorden, det spiller max så.....bare opløsningen er nogle lunde okay - bare som på min iPod Photo G4. Hvor hurtigt mon den reagere når man scroll nedigennem ens video billed eller musik samling, er den lige så hurtig som en iPod eller er der mon noget delay?
|
 |
larsstampe
Bruger
Oprettet: 21-April-2006
Point: 113
|
Sendt: 15-Februar-2008 kl. 13:47 |
Hej Alle
Er der noget jeg overser ?
Hvorfor er i alle ikke bare helt vilde med vave 100 fjernbetjening. For mig er at er det da de fedeste . den kan nogenlunde det samme som Harmony (logitech) one + at den kan styre vista's mce vi den display og men derved ikke skal have tv'et tænd form at bevæge sig rundt i mce og høre radio - cd osv. Desuden kører den bluetooth så en mce pc kan være placeret i et skab(konen er glad).
Der må være noget jeg overser ? Da det er den første som for mig at se kan løse alle min fb problemer.
Mvh
lars
|
Mvh
Lars
|
 |
marrix
Ny bruger
Oprettet: 11-Juli-2006
Point: 19
|
Sendt: 15-Februar-2008 kl. 23:17 |
Det er en fed remote, men lad os nu se hvornår den overhovedet kommer. Ricavision har tidligere udsat deres sideshow remotes flere gange og Vave100 er lige blevet udsat igen. Den skulle være kommet den 29 feb, men er nu udsat indtil sommer. ØV!!
|
 |
larsstampe
Bruger
Oprettet: 21-April-2006
Point: 113
|
Sendt: 28-Februar-2008 kl. 07:14 |
Hej Alle
Her er et svar Ravision, omkring om man kan bladre i mce's menuer ligesom på sin normal tv skærm.
Thank you for your interest in the Ricavision product line. As of current you can control your music, including playlists and view CD skins (CD cover art) on the LCD of the VAVE100, which alleviates the need to leave your television on. This is possible due to the Windows media player gadget, which comes standard with your Vista OS. Communication between the VAVE100 and your Vista MCE is achieved through an included charging base which accepts Blue Tooth from the remote and sends the information via USB to your MCE. In order for all MCE standard UI screens to appears on the LCD of the remote another gadget has to be written, this gadget is currently under works with Microsoft. Should you require anything additional please feel free to contact me.
|
Mvh
Lars
|
 |
Kandersen
Platin medlem
Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
|
Sendt: 28-Februar-2008 kl. 10:32 |
Det er et interessant fjernbetjening. Men det bliver først rigtigt interessant, dels når de engang får etableret noget retail salg i europa, og dernæst når den omtalte nye gadget er lavet, så vi kan styre alt fra den.
|
|
 |
Neurobrain
Bruger
Point: 97
|
Sendt: 28-Februar-2008 kl. 10:36 |
Det bliver spændende at se, hvad det ender med ang. Vave100. - Håber ikke den ender som vaporware :)
|
 |