|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
popsi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 07:14 |
Hej til jer...
Mit media center har fået den uheldige egenskab at den genstarter helt umotiveret når jeg er inde i MCE.
I Windows er der ingen problemer (endnu).
Den genstarter ved TV-søgning eller afspilning af DVD, eller kort sagt; når den skal yde bare lidt går det galt.
Det er en frisk installation og alt er opdateret via Windows update. Det eneste 3.parts program som er installeret er Powerstrip.
Flere oplysninger gives på forlangende
Håber I kan hjælpe
Peter
|
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Hvilken hardware har du?
|
|
![]() |
|
Kim Greve ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Kør en RAM test. Du kan finde programmer til dette flere steder. Her er nogen af dem. http://www.memtest86.com/ |
|
/* Kim Greve. */
|
|
![]() |
|
popsi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
Min første indskydelse var også at det kunne være rammene der var fejl på, men tro det eller lad være, der kom hjælp fra en særdeles u-ventet kant.... MIDTDATA SUPPORT -ja jeg er lige så måløs som jer Det viste sig at jeg havde opdateret min lydkorts driver med en driver som ikke virkede fra windows update. Det var selvfølgelig også dumt af mig.... (?) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |