recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MCE går ned under navigering i TV Guide
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMCE går ned under navigering i TV Guide

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
heol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2008
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Emne: MCE går ned under navigering i TV Guide
    Sendt: 10-August-2008 kl. 18:26

Hej alle,

Kører Vista Home Premium SP1 med fuld Windows Update til dags dato.

Har de sidste par dage været ude for at Media Centeret går ned når jeg navigerer i TV Guiden. Guiden starter fint op men når jeg bladrer igennem guiden og når til et program/serie som jeg tidligere har haft optaget opstår der en fejl og Media Centeret genererer en meddelelse hvor jeg får muligheden for at genstarte Media Centeret og sende info til MS.

Jeg har ikke installeret noget - ud over opdateringer til Windows - siden jeg kørte systemet op for nogle måneder siden fordi maskinen er dedikeret og ikke benyttes til andet end Media Center.

Har I været ude for dette ?

Hvis ikke må jeg nok gå den sure vej og reinstallere, men problemet vil jo nok komme igen

Mvh Henrik

Redigeret af heol - 10-August-2008 kl. 18:28
Til top
Christian_S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Point: 171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2008 kl. 20:11
Jeg havde et ligende problem. Pludselig gik Media Center ned når jeg forsøgte at se guide data for the daily show. TV guiden havde det også med pludselig at forsvinde. Jeg trykkede Guide og den kom frem et kort øjeblik og var så væk igen med det samme.

Jeg ved ikke hvorfor, men da jeg fjernede mit media center keyboard blev mit system stabilt igen. Mit keyboard er måske gået i stykker? Et polsk et fra mm-vision Jan 2007 - Media-tech hedder det. Det har aldrig virket særligt godt.

Nu har jeg bestilt et Logitech diNovo Mini så må jeg se om det er bedre.
Til top
heol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 11:00
Prøvede at afinstallere hotfixes uden at det hjalp. Herefter kørte jeg tv tuner setup inden fra Media Centeret. Det ser 7-9-13 ud til at have hjulpet, men vil lige køre et par dage mere med det før jeg er 100% sikker på at det var det.
Til top
heol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2008 kl. 19:57

Hvis andre skulle komme ud for det samme så var ovenstående det der skulle til - nu spiller det hele igen. Noget hurtigere end at reinstallere hele media centeret.

Mvh Henrik

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu