|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Fik lige sat en side op. Tag for de mange gode forslag. Ikke helt færdig, der er jo stadig nogle.
Redigeret af Ken_T - 11-April-2007 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Du skal lige lægge ca. 700,- oven i for et Display til OrigenAE.
|
|
![]() |
|
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Her kan man stemme på sit ynglingskabinet blandt mange fede http://www.intelchallenge.com/category/designs/?sel=26#desig n -Morten |
|
![]() |
|
Sarchasmo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Kandersen: Åh suk, jeg lærer lige at læse... Så vidt jeg kan se, kan man lave nogle fixe ting med Zini-softwaren, der følger med Zalman 160XT i modsætning til Origen AE X15e, hvor det "bare" er en ekstra skærm. Eller har jeg misforstået noget? /S. |
|
![]() |
|
Sarchasmo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
På Edbpriser er der kun MM-Vision og Zitech, der står som forhandlere af Origen AE X11. Zitech til 1199 eks. psu og vfd MM-vision til 2499 inkl. vfd men eks. psu Ingen af hjemmesiderne skriver, hvad VFD koster alene (og Zitech har ikke svaret ikke på min mail). Nogen der kender andre forhandlere? /S. |
|
![]() |
|
djrytme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
![]() |
|
djrytme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=161731 køb den her her kan du få den til 1918 med vfd og fragt ring ind og bestil hos dem |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |