|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() Sendt: 29-November-2006 kl. 18:23 |
Jeg har en MS mce og en hauppauge 2 kanal pvr 500 tuner. Den er nu holdt op med at finde kanaler på mit kabeltv. Jeg har geninstalleret mce, checket signalet på kablet geninstal drivere, geninstal decoder, og prøvet med en anden tuner. Min mce er en pre 2005 udgave Nogen forslag til hvad jeg nu kan ?
mvh. steen |
|
smedev
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
... interessant... jeg oplevede samme problem for nylig med mit pvr150mce - men havde heldigvis en kopi af en gammel EPG og settings liggende. Jeg oplevede at der under scanning efter kaneler godt nok blev fundet kanaler (nogen gange rigtigt mange faktisk - (TDC KabelTV)) men lige pludselig stod kanaltælleren på nul og det endte hver gang med, at MCE meldte, at der ikke var fundet nogen kanaler. Er der andre, der har oplevet dette? Kan der evt. være en sammenhæng med en XP eller MCE-opdatering fra MS?
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hvis i har TDC kabeltv, så lad være med at scan efter kanalerne. Sæt den istedet op som kabeltv enhed, dog uden set-top boks. Derefter aktivere i kanal guiden, og skriver hvilket område i bor i (postnummer). Så skulle der gerne kommer en TDC kabeltv mulighed op.. Og vupti, så ligger kanalerne der. Jeg har hauppage 500mce tvkort.
|
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() |
Tak for indlæggene. Jeg er bange for at hos mig er det mere alvorligt. Den finder som sagt nul kanaler og prøver jeg med live tv så får jeg den lille skærm, som er sort og med meddelelsen: Dekoderen er i brug. Luk alle andre programmer, genstart Media Center og prøv derefter igen. Det virker som om tuneren er blokeret.
|
|
smedev
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
hmm.. har du prøvet at åbne task manageren og se om dekoderen kører eller et program der bruger den?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvad siger Decoder Checkup?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |