|  | 
| 
 | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| Adriel   Ny bruger   Oprettet: 15-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |  Emne: MCE kan ikke finde mine Kanaler? Sendt: 29-Juni-2009 kl. 12:24 | 
| Jeg kører med MCE på Vista og har en DVB-T tvtuner, men MCE kan kun finde 5 kanaler (DR1, DR2, DR Update, TV2 og DR Synstolkning). Jeg har Comx som udbyder. Jeg går ud fra det har noget med signalet at gøre, men ved ikke hvad? Håber nogen kan hjælpe. Når jeg konfigurer tv-signalet i MCE kan jeg kun vælge antenne og ikke kabel? | |
|  | |
| avh   Guld medlem   Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |  Sendt: 29-Juni-2009 kl. 12:54 | 
| Hvordan udsendes kanalerne fra comX? | |
| 
     DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
     | |
|  | |
| Adriel   Ny bruger   Oprettet: 15-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |  Sendt: 29-Juni-2009 kl. 13:04 | 
| Mange tak for dit svar... Jeg ved, som du måske kan fornemme, meget lidt om det her, men nej det er ikke kanaler fra luften, for hiver jeg kablet ud af computeren kan den ikke finde nogen kanaler. Så vidt jeg kan se på http://www.comx.dk/Render.aspx?PageId=445, så bude comx sende i dvb-t via kabel. Jeg ved ikke om de er krypteret? Hvad det så end betyder? Tv modtager jo kanalerne fint uden nogen boks. | |
|  | |
| avh   Guld medlem   Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |  Sendt: 29-Juni-2009 kl. 14:25 | 
| 
   Der er noget der tyder på at det kun er Dr1,dr2 og Tv2 som udsendes via DVB-T, resten er analog... dvs. der skal bruges et analog TV-kort til at modtage disse... Er COMX ikke et fiberselskab (altså IPTV), har de ikke et bedre udbud der, som er digitalt? (= bedre billeder) Der kan muligvis laves en løsning med IPTV og MCE, det skal så være windows 7 og dvblogic.. Det afhænger bl.a. om IPTV er krybteret, dvs. kanalerne kodet og kræver et smard-card læser.... Men der må være andre som har direkte erfaring med Comx, som bedre kan rådgive... | |
| 
     DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
     | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |