|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Muddi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 03-December-2007 kl. 17:01 |
Hej folkens er der nogen der ved om det er muligt at få MCE fjernbetjeningen og tasteturet til at virke med Win XP Pro?
Jeg mener at jeg så en link til det engang, men har ikke kunne finde det igen... |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er der intet i vejen for. Husk på, MCE2005 er en (ligger i) Windows XP.
|
|
![]() |
|
Muddi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Det er ikke helt ens. For den opdatering jeg skal bruge fra Microsoft, er ikke tilgængelig for folk med Windows XP Pro DK.
For hvad jeg tidligere fandt ud af, var at jeg skulle bruge følgende opdatering "Update Rollup 2 for eHome Infrared Receiver for Windows XP Media Center Edition 2005 (KB912024)" før at fjernbetjeningen og tasteturet ville virke på skrivebordet. Men det kan da ikke passe at der ikke er nogen der har fundet en vej den om denne opdatering?! |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Hvis du bruger DVBViewer, er der intet problem, idet der findes et plugin til MCE fjernbetjeningen. Kræver at man har SP2 (Service Pack 2)installeret.
|
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
Som bekendt virker MS mce keyboardet kun i Windows XP media center edition og Vista Home premium og Ultimate. Og det er kun hvis man kører en engelsk vers. af xp man kan bruge opdateringen fra MS til at få keyboardet understøttet i XP. Opdateringen ligger også i Rollup2 til mce, men som jo er på engelsk fordi MCE er opbygget på en engelsk vers. af XP. Men efter lidt søgen fandt jeg dette: http://www.minhtpc.dk/forum/viewthread.php?forum_id=21&t hread_id=1982 Og nu virker mit keyboard i XP pro dk. Bare hvis nogen skulle have opgivet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |