Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kermit the Frog
Ny bruger
Oprettet: 13-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
|
Sendt: 13-Juni-2005 kl. 12:44 |
Hmmm....og dog!
Har lige set at mce ikke kan se mere end den samme dag jeg opdaterer.
Derudover kan jeg se, at webguide opdaterer som den skal. Der er 10 dage frem i webinterfacet.
Nogle, der har en løsning på det?
|
 |
Palmolive
Bruger
Oprettet: 25-Oktober-2004
Point: 177
|
Sendt: 22-Juni-2005 kl. 16:09 |
birkholm skrev:
Kan du bekræfte at MCE2005UK kan opdateres via WU til at anvende Danske EPG til efteråret?! ... eller mener du at der udgives en MCE2005DK med dansk EPG?! |
Så vidt jeg er orienteret (og vil selv mene at det er et forholdsvis solidt udgangspunkt), vil din engelske MCE blive opdateret med danske menuer og dansk EPG til efteråret....
Redigeret af Palmolive
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
 |
carstenl
Ny bruger
Oprettet: 23-Juni-2005
Point: 1
|
Sendt: 23-Juni-2005 kl. 23:44 |
Det virker fint men så har jeg haft lukket min computer ned og nu er der bare sne på alle kanaler???? Har nogen af jer prøvet det??? og ikke nok med det så har jeg også en orange skærm inde i live tv??? Den er jeg ikke helt med på..... Håber nogen kan hjælp
Carsten
|
 |
Hanien
Guld medlem
Oprettet: 19-Maj-2004
Point: 562
|
Sendt: 29-Juli-2005 kl. 07:25 |
Palmolive skrev:
birkholm skrev:
Kan du bekræfte at MCE2005UK kan opdateres via WU til at anvende Danske EPG til efteråret?! ... eller mener du at der udgives en MCE2005DK med dansk EPG?! |
Så vidt jeg er orienteret (og vil selv mene at det er et forholdsvis solidt udgangspunkt), vil din engelske MCE blive opdateret med danske menuer og dansk EPG til efteråret....
|
Jeg skal til at bygge en HTPC og vil selvfølgelig helst have det hele på dansk. Skal jeg forstå det sådan at hvis jeg køber og installerer den engelske udgave i dag, så vil jeg kunne opdatere både MCE/styresystem og EPG til dansk når den danske udgave kommer? og er det gratis?
|
 |
mylle
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
|
Sendt: 29-Juli-2005 kl. 09:08 |
Hejsa.
Carstennl:
du har sikkert en fil i c:\windows\ehome\output der hedder frequencies.reg eller lign. Prøv at kør den. Den sætter alle frekvenser på kanalerbe ind i registry igen. JEg går ud fra at du har sat smartguide op på et tidspunkt?
Hanien:
JEg har været i kontakt med ham der står for udrulningen af mce opdateringen (emerald) i dk. Han siger at EPG på dansk skulle virke direkte fra MCE uden brug af webguide og smartguide og diverse andre konfigurationer. Dette skulle gerne sket sidst på sommeren. Jeg ved ikke om updaten så også laver alle menuer mm til dansk i selve mce applikationen. Jeg tror dog ikke at du kan opdatere den engelske version af xp med mce til dansk ( Altså selve styresystemet). Der kommer sikkert en komplet udgave på dansk senere.
JAcob
Redigeret af mylle
|
 |
Hanien
Guld medlem
|
Sendt: 29-Juli-2005 kl. 10:31 |
mylle skrev:
JEg har været i kontakt med ham der står for udrulningen af mce opdateringen (emerald) i dk. Han siger at EPG på dansk skulle virke direkte fra MCE uden brug af webguide og smartguide og diverse andre konfigurationer. Dette skulle gerne sket sidst på sommeren. Jeg ved ikke om updaten så også laver alle menuer mm til dansk i selve mce applikationen. Jeg tror dog ikke at du kan opdatere den engelske version af xp med mce til dansk ( Altså selve styresystemet). Der kommer sikkert en komplet udgave på dansk senere.
|
Fik du tilfældigvis en nærmere angivelse af releasedatoen på dansk mce?
|
 |
Hanien
Guld medlem
|
Sendt: 29-Juli-2005 kl. 10:40 |
Jeg fandt det faktisk selv på Microsofts hjemmeside - det skulle efter sigende være 6. oktober
|
 |
mylle
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
|
Sendt: 29-Juli-2005 kl. 11:15 |
Nej. han kunne ikke komme nærmere ind på datoen men han sagde da sommer. jeg tror måske at EPG'en kommer til at virke først, og at de så oversætter menuerne i selve MCE
|
 |
brianweber
Ny bruger
Oprettet: 04-Juni-2005
Point: 5
|
Sendt: 08-August-2005 kl. 08:26 |
Er der nogle der ved, om man kan bruge den indbygget epg for danmark allerede?
Mvh. Brian
|
 |
Hanien
Guld medlem
|
Sendt: 08-August-2005 kl. 08:45 |
Hej Brian
Det kan man ikke. Jeg samle en HTPC og installerede MCe i går og der kunen den ikke finde danske EPG.
/Jonas
|
 |
Hanien
Guld medlem
|
Sendt: 09-August-2005 kl. 08:11 |
Nu er Zitech jo på banen med en maskine med dansk mce som lanceres 2. spetember, så mon ikke dansk EPG lanceres samme dag?
|
 |
Helmø
Super bruger
Oprettet: 27-August-2004
Point: 303
|
Sendt: 09-August-2005 kl. 09:31 |
Hvor har du set det - har lige været inde på deres hjemmeside og kan ikke finde noget om en dansk MCE maskine (der er deres Zitech Media Center med MCE2005 UK)...?
|
 |