|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5971&K W=zitech |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Tak. |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Har lige snakket med Zitech - det var ikke meget info man kunne få om den. Der er et Haupage 500 tuner i den, 400Gb Hd, DVD-drev, og et lille display foran. Man vil først kunne se maskinen fra 2. sep - ikke nogen udstillingsmodel inden |
|
![]() |
|
mahogny ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2005 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej , jeg fik smartguide til at køre i går, henter fint info ind i mce ( og det passer med det der er i tv, Men jeg kan kun se 1 dag frem til trods for at jeg har hentet for 4 dage ? Jeg kan se i xmltv filerne at den HAR hentet info for 4 dage frem men inde i MCE vil den kun vise for 12 dag. Hilsen Thomas
|
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Tjek deres nye katalog - der er de afbilledet (side 9). |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Beskrivelse af Zitech Media Center #1 medspecifikationer er dukket op på Zitechs hjemmesie nu:
http://www.zitech.dk/mediacenter ![]() ![]() ![]() Redigeret af HTPC |
|
![]() |
|
eth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Sted: Ecuador Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Modellen fra Zitech lider fra starten af to oplagte mangler i den færdigbyggede udagve. Ingen Wireless forbindelse og ingen DVB-T TV kort. /eth
|
|
eth
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |