|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() Sendt: 08-August-2008 kl. 11:33 |
Det kunne da være lidt sjovt at vide hvad det mest brugte / foretrukne software er
Redigeret af confused - 08-August-2008 kl. 14:32 |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg bruger Mediaportal, men det er vist ikke nogen hemmelighed, for folk som følger lidt med i HTPC debatten herinde PS: Woohoo, vi fører! |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
So far :-)
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
![]() |
Undskyld at jeg ikke har oprettet andre end de 3 ovenstående - det er udelukkende pga. mit begrænsede kendskab til andre. Så hvis folk bruger andet end de 3 - hvad er det så I bruger ? og hvorfor ? er det pga. platformen(evt. Linux eller lign) eller har softwaren bare nogle fede features som ikke er dækket af andre ?
Redigeret af confused - 08-August-2008 kl. 11:56 |
|
|
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
bruger odså mediaportal, da jeg kun har vista home basic, og så syntes jeg bare mediaportal er supergodt, og gør det bestemt heller ikke dårligere af at det er gratis.
![]() |
|
![]() |
|
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
Er selv en (ikke udpræget aktiv i øjeblikket) udvikler på MediaPortal, så jeg synes selvfølgelig det er bedst :)
Jeg har tidligere prøvet både MCE og DVB Viewer. MCE fik jeg spat af pga. af manglen på DVB-C og undertekst support samt de store problemer med mere end 2 tunere og en generel mangel på frihed til at konfigurere. DVB Viewer har en masse spændende funktionalitet, og havde feks. også DVB og teletext subtitle support før MediaPortal. IMHO er interfacet dog lidt umuligt at have med at gøre og det var ikke specielt stabilt på min computer. Derfor valgte jeg istedet at bruge energien på at hjælpe med at implementere undertekst support i MP (evt. bugs i Teletext subs og fremvisningen er næsten med sikkerhed min skyld ;) Redigeret af ziphnor - 08-August-2008 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Jeg bruger Meedio http://www.meedios.com som så linker til GBPVR til TV-delen. Fordelen ved Meedio er dets musikdel, da jeg synes den håndtere større samlinger godt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det undrer mig, at der ikke er flere der bruger DVB-Viewer ? Altså en større procentdel - det er ikke svært at regne ud at der er flere end 3 herinde, der bruger den ;-) |
|
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg kan ikke svare, da jeg bruger både MCE og DVBviewer. DVBviewer bruges til TV og MCE bruges som decideret film og musik afspiller. Har dog valgt at sætte hak i DVBviewer, men det var udelukkende fordi jeg synes den manglede brugere Redigeret af Kandersen - 12-August-2008 kl. 11:22 |
|
![]() |
|
osvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Jeg bruger MCE, primært som TV-optager af serier og som musikafspiller. Jeg har for over ét år siden prøvet MediaPortal og DVBViewer, men foretrækker faktisk MCE pga. større stabilitet - trods manglende DVB-Subtitles og HD TV-kanaler.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
Jeg har sat hak i DVBViewer, som jeg bruger til TV samt optagelse, mens jeg bruger MediaPortal til afspilning af mine video- og musikfiler samt til visning af billeder. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Nu skal dette emne jo ikke ende ud i en krig om hvad der er bedst, men hvis det er et år siden at du sidst prøvede MediaPortal, så ville jeg overveje at teste det igen - hvis du altså er interesseret i at prøve andet end MCE. Der er sket RIGTIGT meget på det sidste år, og især med udgivelsen af RC1. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |