|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() Sendt: 16-Januar-2007 kl. 11:34 |
jeg har lige købt mig et WinTV-HVR-1300 hauppauge og skal så indstallere det. er der en der kan fortælle mig rækkefølgen,hvordan det skal sættes op. hvilken driver skal jeg bruge,kan ikke finde den der hedder 1300. |
|
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hvis det er til Microsoft Medie center, så skal du bruge standard driverne til MCE. Det er en stor pakke som dækker stortset alle deres kort. Kør install fra den og du er flyvende. (Virkede på mit gamle Hauppage 1100). Driveren finder du her: http://www.hauppage.com/pages/support/support_mce.html PS. Det tog mig under 30 sekunder at finde den |
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() |
ja den har jeg også fundet,men der er der ikke noget der hedder install. der er en masse forskellige mapper,men hvilklen en er det man skal bruge. |
|
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Ahh, rigtig.. installer er til deres ikke oem produkter. Du skal lade windows selv finde kortet. Ligesom der står her: Det burde være nok bare at pege på selve folderen du har udpakket zip filen i, så finder windows selv driveren der passer til kortet.
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Hvis den ikke beder dig om drivere til din hardware ved opstart, så prøv at køre det program, der hedder HCWCLEAR.exe (mener jeg!). Den vil fjerne alle tidligere drivere og programmer og efter en genstart vil din PC selv spørge om en driver til din hardware. I den proces peger di så bare på den folder, som du har udpakket filerne fra Hauppauge i. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
det vil jeg prøve.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
den pakker en masse mapper ud,så man skal trykke på den rigtige,aner bare ikke hvilken. jeg har også cd rommen der følger med, men der er derv heller ikke nogen mappe hvor der står 1300 |
|
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Prøv at læse denne side: http://www.hauppauge.co.uk/pages/support/support_dvb-t_wintv .html Der er seneste driver CD, som også indeholder din model. Grunden til at den anden ikke virker er sikkert, at din model ikke føres på det amerikanske marked. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
så nu kan jeg finde kanalerne og radio på hauppuge kortet,det ligger på mit skrivebord og hedder wintv2000.men der er hverken radio eller tv kanaler i windows media center,der finder den intet |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er fordi jeg har begået en fejl Du skal bruge vejledningen her, for at bruge kortet under MCE (den skal ha' BDA driverne i stedet...): http://www.hauppauge.co.uk/pages/support/support_new_mce.htm l Beklager meget.... Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
Badsted, ved du noget om hvad der er nyt i de drivere? (3.1f)
|
|
![]() |
|
![]() |
Nope, det er et stykke tid siden jeg sidst havde brug for drivere til mit TV kort, så jeg har ikke rigtig fulgt med.... Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |