|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jonke ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 10-Oktober-2005 kl. 21:27 |
Jeg har lige investeret i et stk Media center 2005 DK. Men jeg kan ikke få selve TV guiden til at virke. har installeret alle opdatering til windows samt den danske sprog pakke. Jeg får sammen fejl konstant. jeg kommer dertil hvor jeg skal taste mit post nummer ind. derefter får jeg en fejlkode 42, som siger at "overførslen blev ikke fuldført. programoversigten kunne ikke hentes. Fejl ved programguideserver Detaljer: headend Service: Tjenesten er ikke tilgængelig kode 42 dette sker når jeg har tastet post nummer ind.
HJÆLP. |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
jonke: Den danske guide er ikke aktiv endnu - det siges den skulle være kørende d. 15. oktober. Mvh Brian |
|
![]() |
|
spillevende ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Hej
Jeg har lige snakket med Microsoft kundeservice, og de bekræfter at EPG skulle være oppe og køre d. 15 Oktober Vi glæder os...
Hilsen Thomas |
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
Skal der hentes opdatering fra www.windowsupdate.com eller er EPG-data bare tilgængelige for MCE2005 uden yderligere instillinger?
Venligst |
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Nope. Jeg kører en betaudgave af EPG'en og der er bare tale om at det link MCE er konfigureret til at kontakte, først bliver aktivt den 15. Den beta jeg kører bruger bare et andet link end det MCE normalt er konfigureret med. Men EPG'en ser ud til at fungere fint, glæd jer. Jeg kan dog ikke få den til at give mig EPG på mine svenske kanaler, men det er nok en begrænsning i betaen mere end det er en begrænsning i EPG'en |
|
![]() |
|
spillevende ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Er det en beta man kan komme til at prøve? og i så fald hvordan? skal man ind og redigere et link i MCE et sted? eller skal man evt. bruge et plug-in?
Thomas |
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Den kommer live i morgen, du kan nok godt vente en dag mere
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja du har nok ret Vi venter i spænding... Thomas |
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
150MCE l.p. er et PCI kort i "low profile" udgave. Er sikkert mest tænkt til barebones ! |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry ! Forkerte tråd. Slet den bare om muligt !
|
|
![]() |
|
![]() |
Så kører EPG i DK. jeg har testet Aalborg/Nørresundby ok med Telia Stofa. der er data på langt de fleste kanaler, og der var ingen problemer med at hente data. Hvis man har en antenneforening der ikke er understøttet af Microsoft, kan man evt. taste "antenne" istedetfor kabel, og derefter parre kanalerne med data. Det er nu nemt med sådan en EPG |
|
![]() |
|
![]() |
Hvor kan man se om ens antenneforening er understøttet ? Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |