|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Kluks: Prøv at sætte den op til kabel i stedet - de Svenske kanaler er ikke iblandt antenne opsætningen, da de ikke antager at man kan tage dem via. antenne i DK. Mvh Brian |
|
![]() |
|
Azidburn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej alle
Jeg har skrevet til microsoft for at høre om man kunne få en evt. sprog-pakke til MCE 2005 UK. Her er deres svar:
Man skal altså registrere sig som system-bygger for at få den danske version, hvis det står til MS. Intet under at der findes software-pirater...
David Redigeret af Azidburn |
|
![]() |
|
kim spur ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2005 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hvor henvender man sig, hvis man vil have en antenneforening (Stofa) optaget i MCE's EPG ??
Henvender man sig til Stofa, kender de intet til MCE, aner ikke hvad man taler om. Henvender man sig til MS, får man at vide at et OEM-produkt, ydes der ikke support på |
|
![]() |
|
HGottlieb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg har EPG kørende med den viser ikke TV2, er der nogen som har et forslag til en løsning. vh Henrik |
|
![]() |
|
HGottlieb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Har fået det til at virke. Henrik |
|
![]() |
|
kim spur ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2005 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
[/QUOTE] Har fået det til at virke.[/QUOTE] Men du vil ikke dele ud af din viden ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Men du vil ikke dele ud af din viden ?
[/QUOTE] Jo, Under instillinger vælges "Føj programguide til kanal" Vælg TV2 og en liste med de Guider der er kommer fram, her vælges TV2. -Henrik |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Læs her: http://www.microsoft.com/danmark/windowsxp/mediacenter/faq.m spx |
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Umiddelbart virker alt fint for mig - bortset fra at jeg mangler guidedata til MTV og Discovery. Skal man forstå den M$'s FAQ som at de ikke har data til disse kanaler? For så stinker det da - og så fungerede det gode gamle EPG hack da bedre med at snyde guidedata ind i MCE! Der havde man da alle de kanaldata man havde brug for!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |