|
MCE remote fra Kina. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 12:27 |
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes 3 versioner af Microsofts MCE fjernbetjening
Dell har én uden de farvede knapper og så er der en med farvede knapper uden programmering af volume.
Redigeret af Cyberguyen - 24-Februar-2013 kl. 14:58 |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Der røg vist et indlæg, den var brugt, ville have en ny. De er også i dba een gang imellem. Nu har jeg 3 gange købt Hauppauge NOVA DVB S2 kort brugt, det er lidt ulækert med alt det skidt der sidder på det brugte. Har iøvrigt skrevet til kineserne fordi der har en version med farveknapper, den er bare med modtager og koster over 80 kr. Ja man skulle have købt nogle flere af dem i danmark da de for ny kostede 112 kr. incl. modtager (dataworld.dk).
Har godt set andre har en lignende (også fra tidligere indlæg), men jeg er ude efter noget som microsofts/Phillips da den ligger godt i hånden.
MVH Redigeret af rasmuzzen - 24-Februar-2013 kl. 18:20 |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Der er da flere nye MCE remotes på Ebay med farveknapper som du kan lande for under 80 kr (14$)
Blot for at nævne nogle mærkevarer.. /KL
|
|
![]() |
|
Tak KL, der ligger allerede en "original" hp et eller andet sted imellem kina og dk i posten. Skal nok skrive om, hvor kompatibel den er. Den sidste du linkede til den må jeg også lige eje. MCE remote giver lidt bedre søgeresultater, man skal ihf. ikke skrive microsoft.
MVH
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |