|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() Sendt: 19-December-2006 kl. 17:38 |
Hey Kan jeg eks. bruge en Microsoft MCE remote på et alm XP styresystem. Til de base ting - såsom "next" "Stop" "play"... for eks Winamp. Eller skal det være mediacenter version før det funker ?
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Ja, det kan du godt. Og hvis Winamp kan programmeres med knapkommandoer, så får du også en særdeles god remote til en fornuftig pris Min sidder pt. i hullet til diskettedrevet, hvori den lige akkurat passer... MVH Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
ok, det lyder godt.
Hvilke remote har du, Badsted |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Jeg har en Microsoft MCE Remote version 1039. Du skal være opmærksom på, at den formentlig ikke som standard kan starte og slukke for din applikation. Jeg har brugt den sammen med DVBViewer på en standard XP, men p.gr. af WAF kører vi nu MCE 2005, og der passer remoten perfekt. Hvis jeg skulle ha' en anden måske mere fleksibel remote, så skulle det være denne her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=178602 Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
kan du sige mig hvad den "fleksible remote" egentlig kan ? Har prøvet at læse mig frem. men men.. Redigeret af Pade2204 - 19-December-2006 kl. 22:08 |
|
![]() |
|
![]() |
Helt i orden, jeg har også været meget i tvivl, så jeg forstår din forvirring. Hvis man bruger Media Center 2005 eller Vista MCE, så tror jeg at fjernbetjeningen fra MS er fuldt ud tilstrækkelig. Det er den for os (læs: min hustru). Men tidligere kørte jeg DVBViewer, som er en anden type media center, men baseret på digitale TV signaler, som f.eks. DVB-T. I den forbindelse havde jeg svært ved at starte DVBViewer op, hvis det af en eller anden årsag var stoppet. Alle andre funktioner kunne programmeres uden problemer. Men hvis jeg ville bruge f.eks. VLC Media Player (som er en anden media player, der kan vise DVB subtitles) så duede min remote ikke til noget. Jeg håbede derfor, at jeg kunne bruge iMon'en til dette, men det blev altså ikke aktuelt, da 'vi' foretrak den nemmeret brugergrænseflade i MCE2005 frem for den bedre billedkvalitet i DVBViewer. Du kan læse mere om iMon'en her: http://www.soundgraph.com/Eng_/Products/imon13.aspx?topMenu= 2&subMenu=1&leftMenu=13 Og den software, der følger med her: http://www.soundgraph.com/Eng_/Products/imon31.aspx?topMenu= 2&subMenu=1&leftMenu=31 Håber, det hjalp Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |