|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() Sendt: 22-April-2009 kl. 17:34 |
Arbejder lidt på noget MCE control. Men hvilken enhed er det mest atraktivt at styre det hele fra for den gængse bruger?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
LarsenLP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Windows Mobile enhed via Bluetooth. "Man" kunne måske tænke i en lagdelt applikation, hvor ét lag står for kommunikationen med MCE, kanalskift mv. Oven på dette lag et kommunikationslag, stadig på MCE, der står for at modtage data fra tilkoblede enheder, f.eks. via bluetooth, WLAN, LAN mv. Til slut klienter, f.eks. Symbian, Windows Mobile, Windows... |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hm, ja men jeg kan styre det hele fra en webbrowser(uden java eller flashlort)Kontrollaget er på plads sådan set. Det er bare en std socketserver der kan kontaktes hva RDP Telnet eller HTTP. Så kan man sende forskellige commandoer til MCE eller Extendere til HTPChovedboxen......
Det bgetyder at man med Safari og en formateret hjemmesie....Kan styre MCE og ekstendere... |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
LarsenLP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Og hvis du så "bare" dokumenterer pakkeformatet op imod socketserveren, så kan udviklere, der har lyst til at lave en lækker Windows Mobile 6, WPF eller Silverlight applikation gøre det. Jeg synes et web-interface er ok, men rigtig mange bruger MCE/VMC pga. "lækkerheden" - og det er altså svært at reproducere i et web-interface... |
|
![]() |
|
![]() |
Ja...MCE Interface er svært at reproducere i en håndholdt enhed...
Jeg har lavet mit eget Webinterface til min 4x4 matrixswitcer og min MCE server og 2 v2 clienter og min bluray afspiller. Lækkerhed...Tjoe....Men for det meste er der tale om kontrol interface....Ikke fremvisning...Og om "ok" knappen kommer fra en fullscreen browser eller eller noget andet.....Det tror jeg faktisk ikke du kan se..... Prøv fx at se denne video fra proximis....=standard httpd server med html og js....Der afvikles fra safari ......(Læg mærke til browseren default kører i fullscr og at ipadressen på girder webserver står øverst i gui'en) Desuden er fordelen ved et webinterface at man ikke skal lave en installer eller udvikle seperat til Iphone app mv. Der er bare tale om lidt iframes og lidt css med viewport metatags... Redigeret af Patriarken - 22-April-2009 kl. 21:28 |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Har set den demo før, men den tager stadig røven på mig... Slap af det er sweet stuff. /Iver |
|
![]() |
|
torben9440 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Er det så noget jeg kan køre fra min notebook PC, som står på sofabordet. Det kunne være interessant for mig. Torben |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |