recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MCE, TDC Kabeltv  og KBH amt + andet.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMCE, TDC Kabeltv og KBH amt + andet.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stampe^lol? Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2005
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: MCE, TDC Kabeltv og KBH amt + andet.
    Sendt: 07-December-2005 kl. 17:30
Hej.

Da jeg ikke ved om TDC ændringerne har berørt andre landsdele er dette rettet imod KBH. Amt.

Det skal siges at jeg ikke har lyst til at skulle bruge andre 3. parts programmer for at få Guiden og frekvenserne indstillet i MCE og jeg synes ideen med at hente en forudstillet konfiguration, eller hvad Microsoft bruger til MCE til tuning af kanalerne, er en rigtig god ide... det er bare ærgligt at de ikke er så hurtig til at opdatere det.
Er der nogen der ved om microsoft snart ændrer frekvenserne på CNN, Kanal 5 Danmark og MTV Danmark? Samt tilføje Guide til de andre kanaler som "genbruger" de forrige kanalers frekvenser kommer op på Cable->KBH amt? Indtilvidere skal jeg tilføje dem manuelt, men uden Guide og det ender med flere navne der går igen.
Eksempelvis har jeg Kanal 5 Danmark 2 gang. Kanal 25 som "Disney Channel" og Kanal 35 som "Kanal 5 Danmark" (som jeg selv har tilføjet). Det er ikke muligt at ændrer kanal navnene i MCE interface eller tilføje den korrekte guide ved brug af Cable->KBH amt.

Vil der komme en opdatering som kan slette kanaler og rette kanalnavn på kanaler uden Guide. Ja, jeg ved godt man kan deaktivere kanaler, men det er ikke det samme som fuldstændig fjerne kanalen... jeg vil bare gerne have dem væk.

Jeg ønsker ligeledes en funktion til at styre hvad man må og ikke må i MCE interface, eksempelvis ønsker jeg ikke mulighed for manuelt slette billeder, musik og optagelser. Er der nogen som er stødt på en løsning til dette eller kommer den i en senere opdatering?

Det ville da også være rart at få mulighed for at bruge Daemon Tool eller lign. i MCE interface. Grunden til at jeg hellere vil have hele min DVD samling på iso istedet for vob filer er at det er nemmere at overskue 1 fil fremfor 1000 milliarder millioner vob filer. Og det ser ikke lige så smart ud, hvis man skal til at finde skrivebordet frem for at mounte disse iso'er.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu