|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pinderup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 06-Juli-2009 kl. 00:53 |
Hej har flg. setup: Vista Ultimate Medie Center kan se alle digitale kanaler, men for HD-kanalerne står der blot "digital lydtjeneste". Lyden kan høres men der er intet billede. Jeg kan ikke gennemskue hvad der er galt og syntes ikke at kunne finde en tråd omhandlende dette. Gode idéer efterlyses.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Prøv 5.1n
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Vista MCE understøtter IKKE HDTV uden Hacks - ej heller med TVpack. Dette er omtalt mange gange her på forummet. Du skal have fat i en dll Redigeret af Patriarken - 06-Juli-2009 kl. 05:28 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Prøv evt. Windows 7 RC. Den kan meget mere af det du har brug for - uden nogen former for hacks.
|
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
pinderup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Prøvede hacket, men det resulterede i at absolut intet virkede. Så det opgav jeg :-) Jeg har nok lavet et par fejl undervejs. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg giver mig nok i kast med win7 i stedet for. Tak for svarene. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |