|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Det er et Sapphire, ATI Radeon X1600 Pro HDMI http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.ph p?gpid=145&grp=3 PS. Asus laver et der ligner meget, på samme reference design fra ATI. Deres blæser larmer dog helt sindsygt, virker som om de har glemt temperatur styringen Redigeret af Karlshoj - 12-December-2006 kl. 14:53 |
||
![]() |
||
frømanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
|
du mener begge coax på MCE. er det korrekt? så skal jeg kun købe et coax kabel. Det er til at overkomme. super tak |
||
tak for jeres henvendelse og hjælp. hilsen frømanden
|
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Ja, du skal forbinde Coax ud (Digital ud) på bagsiden af dit HomeCenter Living til Coax ind også på bagsiden. (Sidder lige til højre for HDMI stikket) Husk at opsætte din lyd som 2-channel (Stereo) da de fleste fjernsyn ikke kan håndtere andet end et Stereo signal over HDMI. (Så ikke noget med surround / SP-Dif pass-through) Ville heller ikke give mening at sende surround op til et TV der kun har Stereo højttalere. |
||
![]() |
||
frømanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
|
ok, men hvad så hvis jeg tilslutter minijack fra MCE til mit 5.1 stereo. Så vil det også kun virke i stereo? er det korrekt?
|
||
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hmm, kan godt finde det på Saphires hjemmeside, men kan dælme ikke finde det i detail salg herhjemme. (ihvertfald ikke på google).
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Korrekt, du kan også prøve at opsætte den til 5.1 og se hvordan din skærm håndtere dette. Sker ikke noget ved at prøve... Et lydkort kan normalt ikke sende Stereo på en udgang og surround på en anden.
Kan nemt findes på: www.edbpriser.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
på Amitech hjemmeside kan du se det under tilpasninger af MCE modeller.
|
||
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hmm nemt og nemt. Hvis man laver en avanceret søgning og hakker af i både HDMI og Sp/dif, så har edb-priser ingen kort i databasen. Hakker man af i HDMI kommer der en lille liste, hvor (ud fra billederne) det kun er Asus som har sp/dif. Vælger man derimod et af sapphire kortene, så kan man se det Anyway, jeg fandt det, så tak for det. Ærgeligt det ikke er kommet endnu med passiv køling.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tilsluttede kabler som nævnt og fik lyd på TV. Efterfølgende indstillede jeg 5.1 lyd på MCE og tilsluttede det stereoanlægget. MEn det kunne TV ikke lige. Det blev ligesom forsinket og med echo. Så nu kører jeg hele lyden over stereo anlæget i stedet.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |