recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MCE Vista Folderstruktur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMCE Vista Folderstruktur

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bfriis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2005
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: MCE Vista Folderstruktur
    Sendt: 02-April-2007 kl. 18:16

Hej

Har netop fået opgraeret til Vista, og det ser lækkert ud.

Efter opgraderingen har jeg besluttet mig for at have ordentligt ryddet op på HTPCen.

Jeg har partitioneret min Harddisk, således der er et D-drev til dokumenter, billeder, videoer og optaget tv.

Hvordan får jeg MCE til at forstå dette.

Det er ikke nok blot at tilføje hvilke mapper den skal lede efter filer i, for så dukker mine albuncovers også op i mine billeder.

Desuden kunne jeg godt tænke mig, at import af musik CDer og billeder fra SD-kort bliver putet i de korrekte mapper på D-drevet og ikke i standard mapperne på C-drevet.

Kan det lade sig gøre?

Håber I kan hjælpe.

Til top
bfriis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2005
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2007 kl. 20:47

Hej igen

underligt nok gemmer MCE tvoptagelser på D-drevet men ikke imprteree cder og billeder.

Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 08:49

Billeder og musik gemmes af MCE i "My Music" og "My Pictures" flyt disse mapper til D-drevet og MCE vil gemme der

Højreklik på mappen, vælg properties og move..

Grunden til at du ser albumcover i dine billeder, må være fordi du har sat MCE til at kigge efter billeder i musik mappen.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu