|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Nej, må jeg så sige. Ved ikke hvad HIP er og Girder har jeg downloadet som Trial og vil kigge lidt på.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Mit Program er en Trayapp som kører i baggrunden....
Når appen kører fungerer på den måde, at jeg har lavet en global hotkey til at Zoome med. Denne hotkey zoomer man med i Media Center. Hver gang du så trykker på Zoom, så zoomer den og skriver en Zoom mode værdi til registry. Min globale "Zoom and Store Zoom Level" hotkey er ALT+SHIFT+Z Således definerer man fx bare HIP eller Girder til at Zoome ved sende ALT+SHIFT+Z fx når man trykker på den Røde knap på MCE remoten. Denne værdi kan så indlæses med en anden Global hotkey nemlig en"GET ZOOM SET ZOOM" hotkey som er ALT+SHIFT+X. ALT+SHIFT+X ligger man så ind på alle nummeriske taster(0,1,2,3,4,5,6,7,8,9), på "OK", og endeligt på Channel UP and Down på sin fjernbetjening. Således vil MCE hver gang man skifter kanal læse ZOOM niveau fra sidste gang du zoomede på den kanal du er ved at skifte til fra registry, og indstille den korresponderende. Skifter du via programguiden går du ALTID ind på en kanal ved hjælp af et "OK" tryk....Så indlæses zoomlevel også ift til ovenstående...I did think it through ![]() Jeg ved godt det måske ikke er så nemt at sætte op, men til mit formål er det ganske fremragende....Jeg kan desuden fortælle at den måde Zoom funktionen er implementeret i MCE ikke efterlader ret mange andre muligheder.... Jeg kunne lave en alternativ trayapp og bruge WM_ Commands....aller lave det med POST message.....Men det er for omfattende til jeg gider det.... Redigeret af Patriarken - 04-Januar-2009 kl. 12:29 |
|
![]() |
|
Jahan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Girder gider jeg ikke smide penge efter. Hvad er HIP?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
HIP er gratis....og kan findes her
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |