recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MCE2005 fra MS, og opdatering vdr. DVB-T
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMCE2005 fra MS, og opdatering vdr. DVB-T

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
påfuglen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: MCE2005 fra MS, og opdatering vdr. DVB-T
    Sendt: 18-December-2006 kl. 16:23

Jeg faldt over dette l min søgen, og da jeg ved der har været skrevet mangt og meget om Support af DVB-T her i forumet, undrede det mig at ingen har henvist til dette ling hos MS.

http://support.microsoft.com/kb/914548

Det er muligt at andre har set det, men betyder det at de har rettet ders mce sw til så der nu er support for DVB-T signaler, eller er det bare mig der ikke er helt med.

Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 21:52

DVB-T support har der været længe til MCE

Retter ikke noget i forhold til de danske frekvenser.

Normal MCE update som bliver tilbudt via Windows Update og udkommer engang hver anden måned.

Kan selvfølgelig hjælpe dem, som ikke har fået installeret den

Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2006 kl. 08:54

Den store diskussion har vel egentlig heller ikke været understøttelse af DVB-T, men underteksterne i samme.

Hvis du én gang har haft et DVB-T tunerkort i din MCE2005 maskine, så vil du glædes over den markante forbedring i kvaliteten.

I næste øjeblik vil du ærge dig over den totale mangel på undertekster, og når du så er skiftet tilbage til det analoge signal (hvis du som jeg ikke vil leve uden disse undertekster), vil det være en kilde til daglig irritation

Så derfor må budskabet være: LilleBlød 'Se så at få implementeret DVB-T undertekster i jeres underholdningsblødvare, ligesom så mange af de opensource pakker har formået!!!

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu