|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Det er en betingelse, at du har serienummeret på den box som abonnementet er parret til. I så fald fungerer det problemløst med Dragon cam. F.eks. leverer Viasat en box med for en kr. ved tegning af et års guldabonnement. Denne skodbox er du så ikke tvungen til at bruge hvis du har et Dragon cam. Flemming |
|
![]() |
|
AQ_LIVE ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Er der nogle af jer der ved om man kan få et tuner kort med plads til et CA modul, men i low profile format?
Evt som 2 seperate kort, som naturligvis skal forbindes med hinanden. Jeg har nemlig Viasat og et Mediecenter fra Medion. Lige nu er der DVB-T kort i den som skal skiftes ud hvis jeg skal modtage DVB-S (satelit signal) i stedet. Men samtidig skal der være plads til CA modulet hvis jeg på nogen måde skal have det til at fungere med Viasat. Har i nogle gode råd elller ideer. Send mig endelig også mails hvis i har nogle gode råd eller ideer. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der er ikke så meget at vælge i mellem og kravet om low-profile, gør det endnu værre... Der er forskellige eksterne muligheder via Firewire og USB, f.eks FireDTV, hauppauge og Technotrend. FireDtV findes også i floppyformat, som måske kunne anvendes, se et link fra anmeldelse på dette site: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1183&zoneid=1 Det er til kabel, men findes også til DVB-S. Bruger selv Technotrend 1500 serien, DVB-T og DVB-S samtidigt, men kræver i alt 3 PCI-slot (DVB-S og kabelforbundet CA-interface kræver 2), og det er helhøjde... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
AQ_LIVE ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
FireDTV
Vil en sådan boks ikke gi andre problemer? Jeg kna se der er et antenne ind og ud stik på den, men hvis man smider et antenne ud kabel på den og over i mediecentret skal jeg jo stadig have et DVB-S kort low profile i maskinen ik? Så de 2 DVB-T tunerkort jeg har i den er lige til at smide ud? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Du sætter parabolen direkte til floppyDTV. FloppyDTV skal forbindes til PC-en med FireWire forbindelse (ikke USB) og det er alt... Alt efter HTPC software og driver muligheder, kan du godt bruge DVB-S og DVB-T samtidigt. F.eks. er det også muligt at optage/ se flere programmer, når blot de ligger inden for samme MUX/transponder. Redigeret af avh - 20-Juni-2007 kl. 15:11 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
FireDTV skal ikke forbindes med antennekabel til PC, men med et firewirekabel. DVB-S (sattelitmodtager) er indbygget i FireDTV. Flemming Redigeret af fltk - 20-Juni-2007 kl. 15:41 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |