Hej
Har fået et underligt problem, som jeg ikke kan finde årsagen til.
Mit system er lige ominstalleret på ny, det indeholder følgende: P4 3.9, 4 GB RAM, Vista Ult. 32 Bit, ATi HD4550, Alle Patches og nyeste drivere, TV-Pack, DVBSBridge, DVBVIewer, MSTTool.
Systemet som egenligt har kørt fint er begyndt at låse efter natlige opdatering af mceupdate. Den er sat til at køre kl. 02.00, og vækker fint maskinen for at udføre sine opgaver. Den henter diverse pakker og installerer dem, i nat var der enkelte den ikke fik fat i, så den lagde en ny kørsel kl. 03.00.
Problemet var bare at den aldrig gik i standby igen, men låste, så da jeg stod op i morgen kørte systemet og jeg måtte manuelt slukke det. EVEnt Viewer fortalte at den foregående systemlukning kl. 02.04 var uventet.
Jeg kunne ikke se noget i eventvieweren som kunne være årsagen, hverken under programmer, system, eller mediacenter.
Dette er sket de sidste 3 nætter, har prøvet at fjerne diverse updates igen, som er kommet for nyligt, men det har ikke gjort en forskel.
Kan man fortælle den opgave der hedder mceupdate at den ikke skal vække pc´en, men hellere køre når den alligevel er vågen ?
På den anden side set, det har virket, så det skal dælme virke igen.
Det skal lige siges at systemet sættes i standby og vækkes igen mange gange iløbet af dagen uden problemer. Desuden vågner den også kl. 20.00, og falder selv i søvn igen, uden problemer.
Så det er kun ved de natlige opdateringer, så det må være noget klient pakke orienteret..måske
Nogen der har oplevet noget ligende ?
På forhånd tak... :)
Redigeret af h8red - 19-December-2008 kl. 09:39