recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MCimportXML + DVBlink
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MCimportXML + DVBlink

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MCimportXML + DVBlink
    Sendt: 27-Juli-2013 kl. 11:25
Hejsa,

Jeg har et lille problem, som jeg vil høre, om i måske kender til.

Jeg kører med mit Windows 7 mediecenter ed., hvor jeg bruger Digital Device DVB-C tunerne til live tv samt optage TV. Derudover har jeg en enkelt DVB-C tuner fra Terratec, som jeg bruger til mine DLNA devices og de øvrige windows maskiner i huset - sidst bruger jeg den også til webstreaming. Softwaren til styring af dette er DVBlink Server.

Det har virket fint indtil nu, men så opdagede jeg, at man kunne overfører EPG fra Windows 7 MC til DVBlink via. Nrossens MCimportXML. Den funktion aktiverede jeg, men efterfølgende får jeg en fejl, når jeg forsøger at webstreame som siger: incorrect parameter".

Nogle ideer?

VH Kasper

Redigeret af Kasper Jensen - 27-Juli-2013 kl. 12:04
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu