|
MCImportXMLTV - index 0 fejl? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Christian_S ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 11:44 |
Hej alle,
Jeg har lige opdateret min version af MCImportXMLTV fra 1.4o til 1.4r. Jeg installerede blot porgrammet oven i det foregående version. Når jeg starter MCImportXMLTV får jeg denne fejl om InvalidArgument=Value of '0' is not valid for 'index'. Jeg har opdateret min ontv rss feed til http://timefor.tv/xmltv/65023e... (som ser ud til at være det nye feed istedet for ontv). Jeg kan hente data, men der sker ikke rigtig noget ud over dos prompt viser data bliver hentet. Jeg havde en del titler sat op som serier. De er angiveligt stadig i programmet, men vises ikke i UI. Jeg kan heller ikke se min TV kanaler i oversigten på tab 4. Fejl meddelsen ser sådan her ud: ************** Exception Text ************** System.ArgumentOutOfRangeException: InvalidArgument=Value of '0' is not valid for 'index'. Parameter name: index at System.Windows.Forms.CheckedListBox.SetItemCheckState(Int32 index, CheckState value) at MCImportXMLTVSettingsUI.NewSetupUI.LoadForm() at MCImportXMLTVSettingsUI.NewSetupUI.btnRunImport_Click(Object sender, EventArgs e) at System.Windows.Forms.ToolStripItem.RaiseEvent(Object key, EventArgs e) at System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleClick(EventArgs e) at System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleMouseUp(MouseEventArgs e) at System.Windows.Forms.ToolStrip.OnMouseUp(MouseEventArgs mea) at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks) at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.ToolStrip.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam) Nogen der har en god ide til hvad jeg skal se efter/gøre? Redigeret af Christian_S - 17-Oktober-2012 kl. 16:18 |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skriv ontv.dk i stedet for.. Jeg får samme fejl når jeg bruger timefor.tv
|
|
![]() |
|
Christian_S ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
Skift af xml link gjorde ingen forskel. Jeg fandt en knap med "Nulstil alt, tilbage til start ..."
Så nu er jeg startet forfra. Fejlmeddelelsen forsvandt. Så langt, så godt :-) |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
Den virkernok også ;-) jeg valgteblot at skifte tilbage til ontv
|
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Christian, Du må hellere redigere dit link så andre ikke snupper din brugerkode ;-)
|
|
![]() |
|
Doh!
![]() Det er rettet nu. Jeg har kun DR1 -> DR Update så det er nok begrænset hvor fedt det link var. Jeg var ellers 100% sikker på at jeg rettede det til inden jeg kopierede det ind i posten. tak KL - Chr |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |